جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 22 آبان 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استمداد 6 میلیارد دلاری بزرگترین فولادساز آلمان از دولت

شرکت ThyssenKrupp که بزرگترین فولادساز آلمان محسوب می‌شود، از دولت این کشور تقاضای کمک 6 میلیارد دلاری کرده است.

به گزارش فولادبان؛ شرکت ThyssenKrupp در حال مذاکره با دولت آلمان است تا بسته کمک 6 میلیارد دلاری دریافت کند. این رقم بیش از ارزش بازار فعلی این شرکت محسوب می‌شود، اما برای سراپا ماندن آن ضروری است.

دولت آنگلا مرکل هم نسبت به اعطای این بسته نجات مالی به شرکت ThyssenKrupp ابراز تمایل کرده است؛ چراکه این شرکت بزرگترین فولادساز آلمان به حساب می‌آید و محصولات فولادی تولیدی آن از صنایع خودروسازی تا توربین‌های بادی آلمان را تأمین می‌کند.

شرکت ThyssenKrupp امیدوار است که 2 میلیارد یورو از مبلغ درخواستی را به صورت نقدی از صندوق دولت آلمان دریافت کند و 3 تا 4 میلیارد یورو هم کمک مالی دولتی به آن پرداخت شود.

شرکت ThyssenKrupp بیش از 100 هزار نیروی کار دارد و شیوع بیماری کرونا، واردات محصولات فولادی ارزان‌قیمت از آسیا و کسری منابع صندوق بازنشستگی سبب وخیم شدن اوضاع مالی آن شده است. گفته می‌شود که ThyssenKrupp حدود 2 میلیارد یورو زیان انباشته دارد.

دولت آلمان برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری 10 میلیارد یورویی جهت ارتقای صنایع فولادی این کشور و تغییر انرژی مصرفی آنها از سوخت فسیلی به سوخت هیدروژنی مد نظر قرار داده است و گفته می‌شود دولت مرکل اکنون حاضر است تا 40 درصد این مبلغ را در قالب کمک مالی به صنعت فولاد ارائه کند.

علاوه بر این بودجه، ThyssenKrupp به دنبال مذاکره با دولت آلمان است تا از بودجه کمک به شرکت‌هایی که از کرونا آسیب دیدند هم بهره‌مند شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors