جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 21 مهر 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اروپا تعرفه‌های جدید ضد دامپینگ علیه سه کشور وضع کرد

کمیسیون اروپا تعرفه‌های جدید ضد دامپینگ علیه واردات محصولات فولادی کویل نورد گرم ضدزنگ از سه کشور اندونزی، چین و تایوان وضع کرد.

انجمن فولاد اروپا

به گزارش فولادبان، کمیسیون اروپا پس از آن که 28 ژوئن سال 2019 شکایتی از سوی انجمن فولاد اروپا (یوروفر) در این زمینه دریافت کرد، بررسی‌های خود را شروع کرد. انجمن فولاد اروپا مدعی شده بود که این کشورها محصولات فولادی خود را با قیمت پایین در بازار اروپا عرضه کرده‌اند. کمیسیون اروپا هم مستندات انجمن فولاد اروپا را برای آغاز تحقیقات در این زمینه، کافی عنوان کرده بود.

در بیانیه کمیسیون اروپا آمده است:‌ این تصمیم درنتیجه بررسی‌های کامل اتخاذشده و هدف از آن اصلاح آسیب‌هایی است که دامپینگ بر تولیدکنندگان فولاد اروپا خصوصا بلژیک، ایتالیا و فنلاند وارد کرده است.

تعرفه قطعی واردات برخی محصولات فولادی وارداتی از اندونزی 17.3 درصد، محصولات وارداتی از چین 9.2 تا 19 درصد و بر محصولات وارداتی از تایوان 4.1 تا 7.5 درصد اعلام شده است. در اطلاعیه کمیسیون اروپا نام شرکت‌های تولیدکننده فولاد در این سه کشور که تعرفه‌های ضد دامپینگ علیه آنها وضع شده نیز با ذکر رقم تعرفه محصول موردنظر، ذکر شده است.

عمده محصولات فولادی این سه کشور که مشمول تعرفه‌های ضد دامپینگ اروپا واقع شده، ورق‌های فولادی ضدزنگ (نوردشده یا نورد نشده) است.

انجمن فولاد اروپا از این تصمیم استقبال کرده و آن را گام اول برای حفاظت صنعت فولاد این قاره در برابر واردات خوانده است. با این حال این انجمن خواستار اقدامات کامل‌تر کمیسیون اروپا در این زمینه شده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors