جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 05 مهر 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

عرضه خارج از بورس برای مقابله با نابسمانی بازار فولاد!

وزیر راه شهرسازی گفت: نابسمانی بازار فولاد علت دستور رییس جمهور برای عرضه محصولات فولادی در خارج از بورس است.

به گزارش فولادبان، با اعلام دستور رئیس جمهور از سوی وزیر راه ، برای عرضه خارج از بورس مصالح ساختمانی ازجمله فولاد، بسیاری از فعالان بازار فولاد معتقدند که این تصمیم می تواند باعث ایجاد رانت بیشتر در بازار فولاد و باعث از بین رفتن هرچه بیشتر شفافیت قیمت ها در این بازار شود ، بخش دیگری از فعالان نیز معتقدند که این تصمیم می تواند در جهت کاهش قیمت فولاد موثر واقع شود. اما برای مشخص شدن صحت و جزئیات این خبر دوباره به سراغ وزیر راه و شهرسازی رفتیم.


مطالب مرتبط


محمد اسلامی در گفتگو با خبرنگار فولادبان؛ افزود: یک اختلاف غیر قابل قبول بین قیمت محصولات فولادی در  بورس و بازار ایجاد شده که این موضوع به مصرف کننده نهایی و طرح های عمرانی لطمه های زیادی وارد کرده و در حال حاضر این طرح های برای تامین میلگرد و ورق و سایر محصولات فولادی مورد نیاز خود با مشکلات زیادی رو به رو هستند.

وزیر راه در مورد دستور حسن روحانی برای عرضه خارج از بورس محصولات فولادی، گفت: رئیس جمهور دستور دادند که اجازه ندهیم پروژه های عمرانی کشور به دلیل وضعیت نابسامان بازار آسیب ببیند و ما با وزارت صمت در حال پیگیری این موضوع هستیم تا با اختصاص مستقیم مواد مورد نیاز طرح های عمرانی بخشی از این مشکلات حل شود.

اسلامی درباره آثار و تبعات دستور فروش فولاد در خارج از بورس، گفت: البته فکر میکنم وضعیت بازار با این اقدام ما کمی آرام و بهترشد؛ هرچند امیداورم اجرای این تصمیم به اختلاف بیستر میان بازار و بورس منجر نشود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors