جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 17 شهریور 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

تولید تاتا استیل به 100 درصد ظرفیت رسید

بزرگ‌ترین فولادساز هند، تاتا استیل میزان ظرفیت تولید فولاد خود را به 100 درصد رساند.

تولید تاتا استیل به 100 درصد ظرفیت رسید اخبار استیل

شرکت تاتا استیل، بزرگ‌ترین فولادساز هند اعلام کرد که میزان تولید فولاد خود را به 100 درصد ظرفیت رسانده است. بر اساس اظهارات نارندران، مدیرعامل این شرکت، افزایش تقاضای فولاد در سه ماه اخیر سبب رشد تولید فولاد این شرکت شده است.
نارندران بیان کرده که با افزایش تقاضای فولاد در هند، تاتا استیل برخلاف سه‌ماهه اول سال جاری میلادی، اکنون دیگر کمتر به صادرات وابسته است و عمده محصولات خود را در داخل هند به فروش می‌رساند.
شیوع گسترده بیماری کرونا در اوایل سال جاری میلادی سبب توقف فعالیت‌های اقتصادی در هند شد که کاهش تولید فولادسازان این کشور را به دنبال داشت اما اکنون وضعیت اقتصاد این کشور به سمت عادی شدن در حال حرکت است.
تاتا استیل در ماه آوریل، 50 درصد ظرفیت تولید خود را متوقف کرده بود. این شرکت همچنین مجبور شد به علت کمبود تقاضای فولاد در هند، عمده محصولاتش را صادر کند. اما اکنون با بهبود اوضاع اقتصاد هند، فولادسازان بزرگ این کشور در حال بازگشت به شرایط تولید طبیعی خود هستند.
مجموع ظرفیت تولید فولاد تاتا استیل در هند سالانه 20.6 میلیون تن است. در سه‌ماهه اول سال مالی جاری، تاتا استیل 2.99 میلیون تن فولاد خام تولید کرد که 2.92 میلیون تن آن فروش رفت.
مدیرعامل این فولادسازی علل افزایش تقاضای هند برای فولاد را رشد مطلوب بارندگی، بهبود فعالیت‌های اقتصادی مناطق حومه‌ای، افزایش فعالیت صنایع تولید تراکتور و موتورسیکلت، رشد تولید لوازم خانگی و رشد تجارت خودروهای تجاری عنوان کرد.
وی همچنین افزایش تقاضای فولاد چین را دلیل دیگر رونق تولید فولاد در سایر کشورهای جهان از جمله هند عنوان کرد. به گفته وی، به علت تعطیلی بازارهای هند در ماه‌های آوریل تا مه، تاتا استیل عمده محصولات خود را به بازارهای خارجی صادر کرد به طوری که در ماه‌های آوریل تا ژوئن نیمی از تولیداتش این کشور، صادر شد و به همین دلیل، تاتا استیل در دو فصل اخیر زیانده شده بود.
در فاصله ماه‌های آوریل تا ژوئن، مجموع زیان تلفیقی این شرکت به 4 هزار و 648 کرور روپیه رسید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors