جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 06 شهریور 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

افزایش واردات فولاد به آمریکا

مرکز آمار آمریکا از افزایش واردات فولاد به این کشور در ماه جولای خبر داد.

افزایش واردات فولاد به آمریکا اخبار

بر اساس گزارش مرکز آمار آمریکا، این کشور در ماه جولای ۲٫۴ میلیون تن فولاد وارد کرد که تقریباً نسبت به ماه ژوئن دو برابر شده است. آمریکا در ماه ژوئن ۱٫۳ میلیون تن فولاد وارد کرده بود.
بیشترین سهم را در افزایش واردات فولاد به آمریکا، محصولات شمش (بیلت و بلوم) و تختال (اسلب)، ورق‌های گالوانیزه گرم و میلگرد داشته‌اند. این در حالی است که واردات لوله‌های فولادی، خطوط ریلی و لوله‌های فلزی صنعت نفت کاهش داشته است.
عمده افزایش واردات فولاد آمریکا از کشور برزیل صورت گرفته است که در ماه جولای به ۱٫۱۲ میلیون تن رسید در حالی که در ماه ژوئن فقط 21 هزار تن فولاد از برزیل انجام شده بود. در ماه جولای 2019 هم واردات فولاد آمریکا از برزیل 910 هزار تن بود. آمریکا در ماه جولای، 113 هزار تن میلگرد وارد کرده در حالی که در ماه ژوئن این رقم 70 هزار تن بود.
مجموع واردات شمش (بیلت و بلوم) و تختال (اسلب) به آمریکا در ماه ژوئن فقط 72 هزار تن بود که در ماه جولای با رشدی خارق‌العاده، به ۱٫۲ میلیون تن رسید. در جولای سال گذشته نیز آمریکا ۱٫۰۷ میلیون تن شمش و تختال وارد کرده بود.
البته، واردات فولاد به آمریکا از ابتدای 2020 تا پایان جولای نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش نشان می‌دهد. از ابتدای 2020 تا پایان جولای مجموع واردات فولاد آمریکا به ۱۱٫۲ میلیون تن رسید در حالی که در سال 2019 در همین مدت آمریکا ۱۴٫۲ میلیون تن فولاد وارد کرده بود.
بیشترین کاهش واردات محصولات فولادی به آمریکا مربوط به لوله‌های فولادی مورد مصرف در صنعت نفت است و در مقابل، بیشترین رشد واردات هم در محصولات فولادی بدون قلع، لوله‌های فولادی و میلگردهای سبک رخ داده است.
واردات میلگرد کلاف به آمریکا هم از 511 هزار تن در هفت ماه نخست 2019 به 348 هزار تن در هفت ماه نخست 2020 کاهش یافته است.
در هفت ماه نخست 2020، بیشترین کاهش واردات فولاد آمریکا از کشورهای روسیه و کره جنوبی و بیشترین رشد واردات هم از کانادا، مکزیک و ترکیه صورت گرفته است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors