جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 04 شهریور 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کاهش 25 درصدی تولید فولاد آلمان

تولید فولاد خام آلمان در ماه جولای 2020 با کاهش 25 درصدی نسبت به جولای 2019 مواجه شد.

کاهش 25 درصدی تولید فولاد آلمان اخبار

بر اساس گزارش فدراسیون فولاد آلمان (WV Stahl)، علت کاهش تولید فولاد این کشور، تطابق سطح تولید با افت تقاضا به علت شیوع ویروس کرونا بوده است.
مجموع تولید فولاد خام آلمان در ماه جولای 2020، به 2.42 میلیون تن رسید در حالی که در جولای 2019 آلمان 3.22 میلیون تن فولاد تولید کرده بود. رقم تولید فولاد در جولای 2020 یکی از پایین‌ترین آمار تولید ماهانه فولاد آلمان از اوایل سال 2009 به بعد محسوب می‌شود.
از زمان شیوع کرونا در اروپا، بسیاری از کارخانه‌های فولادسازی تولید خود را متوقف کردند یا کاهش دادند و این محدودیت‌ها همچنان ادامه دارد.
تولید فولاد در کوره‌های بلند اکسیژنی BOF در آلمان که عمدتاً برای تولید محصولات فولادی تخت مورد استفاده قرار می‌گیرد در ماه جولای با 29 درصد کاهش نسبت به سال قبل به 1.67 میلیون تن رسید.
مجله Fastmarkets هم شاخص قیمت هر تن کویل نورد گرم در شمال آلمان، تحویل درب کارخانه را در روز جمعه 21 آگوست، 433 یورو اعلام کرد که نسبت به روز پنجشنبه 1.87 دلار رشد نشان می‌داد. این قیمت نسبت به یک هفته قبل 14.58 یورو و نسبت به یک ماه قبل 26 یورو افزایش را نشان می‌دهد.
یکی از فولادسازان بزرگ آلمانی هم در هفته اخیر قیمت کویل نورد گرم خود را به 500 یورو افزایش داده اما چون با اقبال خریداران مواجه نشد، در محاسبات شاخص مذکور لحاظ نشد؛ اما همین رشد قیمت عرضه از سوی فولادسازان بیانگر تمایل آن‌ها برای افزایش قیمت محصولاتشان با بهبود اوضاع بازار است که احتمالاً اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر خواهد بود.
برای رشد قیمت کویل نورد گرم در آلمان دو علت گفته می‌شود که یکی کاهش تولید در داخل و دیگری کاهش واردات این محصول است.
تولید فولاد خام آلمان از طریق کوره‌های قوس الکتریکی نیز در ماه جولای با 13.1 درصد کاهش نسبت به سال 2019، به 758 هزار تن رسید. کوره‌های قوس الکتریکی عمدتاً برای تولید محصولات فولادی بلند مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مجله Fastmarkets قیمت میلگرد در شمال اروپا در 19 آگوست را 460-450 یورو در تن اعلام کرد که 10 یورو پایین‌تر از قیمت ماه قبل است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors