جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 27 مرداد 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

خریداران در انتظار ارزان شدن کویل نورد گرم در چین

قیمت کویل نورد گرم در چین در هفته گذشته ثبات نسبی داشت در حالی که دیگر واردکنندگان کویل نورد گرم از چین، همچنان در انتظار ارزان شدن این محصول هستند.

خریداران در انتظار ارزان شدن کویل نورد گرم در چین عینک فولادی

به گزارش متال بولتن، هفته گذشته در شرق چین قیمت هر تن کویل نورد گرم به 585-582 دلار در تن رسید که اندکی نسبت به هفته قبل از آن رشد نشان می‌داد. علت رشد قیمت کویل نورد گرم در چین در هفته گذشته، انتشار اخباری بود که نشان می‌داد موجودی انبارهای این محصول در حال کاهش است.
یک موسسه مشاوره‌ای چین خبر داده که در معاملات نقدی کویل نورد گرم در روز پنجشنبه 2.72 میلیون تن از این محصول معامله شد که 91 هزار و 700 تن کمتر از هفته قبل از آن بوده است.
شاخص Fastmarket از قیمت کویل نورد گرم صادراتی چین هم قیمت این محصول در هفته گذشته را 508.32 دلار در تن، فوب، نشان می‌داد که اندکی نسبت به هفته قبل از آن، کاهش داشته است.
به گفته تاجران چینی، خریداران خارجی در انتظار کاهش قیمت کویل نورد گرم صادراتی چین هستند؛ مثلاً، خریداران پاکستانی حاضر به خرید کویل نورد گرم صادراتی چین برای تحویل در ماه سپتامبر با قیمت 525-520 دلار در تن، سی.اف.آر معادل 505-500 دلار در تن، فوب، هستند.
یک تاجر ویتنامی هم خبر داد که خریداران این کشور حاضر به واردات کویل نورد گرم چین به قیمت 505 دلار در تن، سی.اف.آر هستند که معادل 495 دلار در تن، فوب، می‌شود.
برخی کارشناسان بر این عقیده هستند که با توجه به ثبات نسبی بازار کویل نورد گرم در چین، قیمت این محصول در آینده نزدیک، نزولی خواهد شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors