جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 30 تیر 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کاهش 38.5 درصدی دادوستد فولاد تخت در اروپا

توزیع‌کنندگان محصولات فولادی تخت در اروپا از کاهش 38.5 درصدی حجم دادوستد فولاد در ماه مه 2020 نسبت به سال گذشته خبر می‌دهند.

کاهش 38.5 درصدی دادوستد فولاد تخت در اروپا اخبار فولاد اروپا

توزیع‌کنندگان محصولات فولادی تخت در اروپا از کاهش 38.5 درصدی حجم دادوستد فولاد در ماه مه 2020 نسبت به سال گذشته خبر می‌دهند.

بر اساس گزارش فدراسیون تجارت و توزیع فولاد، لوله و فلزات اروپا (یورومنتال)، همچنین در 5 ماه نخست 2020 دادوستد محصولات فولادی تخت توسط مراکز خدمات فولادی اروپا نسبت به مدت مشابه سال قبل 22.8 درصد کاهش یافته است.

توزیع‌کنندگان فولاد، مراکز خدماتی و تجار اروپایی در 5 ماه نخست 2020 بالغ بر 80 میلیون تن فولاد، لوله و فلزات معامله کردند که معادل 60 درصد کل فولاد عرضه‌شده به مصرف‌کنندگان نهایی در اتحادیه اروپا شامل کارخانجات و صنایع ساخت‌وساز بود.

فقط در ماه مه، دادوستد محصولات فولادی تخت نسبت به سال گذشته 38.5 درصد سقوط کرد. البته در سال جاری نزول‌های شدیدتری هم در این بخش شاهد بوده‌ایم به طوری که در ماه آوریل دادوستد محصولات فولادی تخت 51.9 درصد نزول کرده است.

کاهش دادوستد فولاد سبب افزایش موجودی انبارها شده است به طوری که موجودی انبار در مراکز خدماتی فولاد اتحادیه اروپا در ماه مه معادل 102 روز میانگین مصرف فولاد اروپا شد، در حالی که در ماه مه 2019 موجودی انبارها معادل 70 روز میانگین مصرف فولاد اروپا بود.

قیمت کویل نورد گرم در اروپا در ماه جولای روند صعودی داشته که کاهش واردات و افزایش تقاضا دلایل این رشد قیمت بوده است. این در حالی است که شاخص قیمت کویل نورد گرم در ماه مه 21.92 دلار به علت کاهش تقاضا در اروپا در اثر شیوع کرونا، سقوط کرده بود. شاخص Fastmarkets از قیمت کویل نورد گرم، تحویل درب کارخانه در شمال اروپا، در 15 جولای به 405.43 یورو (462.81 دلار) در تن رسید که نسبت به قیمت 403 یورویی در روز 14 جولای، رشد 2.43 یورویی نشان می‌داد.

Fastmarkets در ارزیابی هفتگی خود قیمت میلگرد تحویلی در شمال اروپا را در 15 جولای 440 تا 460 یورو در تن اعلام کرد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors