جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 18 خرداد 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

ادامه رکوردشنی بورس/ فلزات اساسی 31 هزار واحد بالا کشید

بازار سرمایه بعد از بازگشت به ریل صعودی در روزهای گذشته، امروز پرشتاب به رکوردشکنی خود ادامه داد و در حالی که دیروز رشد 40 هزار واحدی شاخص کل ناظران را به تعجب وا داشته بود، امروز این شاخص بیش از 45 هزار واحد رشد کرد. همزمان شاخص فلزات اساسی نیز بیشتر از 31 هزار واحد بالا رفت و همه نمادهای این شاخص نیز با رشد قیمت قابل ملاحظه‌ای مواجه بودند.

به گزارش فولادبان، امروز بازار سرمایه در تداوم روند رکوردشکنی روزهای اخیر بازهم با شیب تند صعود مواجه شد. به نحوی که در همان نیم ساعت ابتدایی معاملات شاخص کل 32 هزار واحد بالاتر رفت از مرز یک میلیون و صد هزار واحد نیز عبور کرد و تا کنون (ساعت 11:30 روز یکشنبه 18 خرداد) این شاخص در مجموع با رشد 45 هزار و 189 واحدی به رقم یک میلیون و 114 هزار و 33 واحد رسیده است. در همین حال، شاخص کل (هم‌وزن) نیز با رشد 11 هزار و 794 واحدی رقم 352 هزار و 641 واحد را نشان می‌دهد.

همزمان در قسمتی دیگر از تالار شیشه‌ای نیز شاخص فلزات اساسی در 30 دقیقه ابتدایی معاملات با شیب تندی بالا رفت. این شاخص در یک ساعت‌ بعدی هم صعود خود را با شیبی ملایم‌تر ادامه داد و در ادامه نیز معاملات فلزات اساسی دچار رکودی نسبی شد. در مجموع هم تا این لحظه شاخص فلزات اساسی با افزایش 31 هزار و 336 واحدی به رقم 687 هزار و 720 واحد رسیده است.

همچنین در روز جاری در میان شرکت‌های اثرگذار در شاخص فلزات اساسی همه نمادها با رشد قیمت مناسبی روبه‌رو بودند که در این میان سهم نمادهای «فولاد امیرکبیر کاشان»، «کالسیمین»، «فولاد کاوه جنوب کیش»، «سرمایه‌گذاری توکا فولاد» و «لوله و ماشین‌سازی ایران» از بقیه بیشتر بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors