جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 31 اردیبهشت 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

چراغ قرمز تالار شیشه‌ای/ تداوم سقوط سهمگین فلزات اساسی

شاخص کل بازار سرمایه در تداوم نوسانات روزهای اخیر خود در مرز یک میلیون واحد، امروز با سقوط نزدیک 17 هزار واحدی دوباره به زیر این مرز روانی رسید. این در حالی است که شاخص فلزات اساسی نیز همچون بیشتر روزهای این هفته سقوطی سهمگین را تجربه کرده و نزدیک 23 هزار واحد ریخته است.

به گزارش فولادبان، نوسان بازار سرمایه همچنان ادامه دارد و بعد از یک روز صعودی، روز دیگر شاهد سقوط شاخص‌‌های این بازار هستیم. به نحوی که پس از رشد شاخص‌های اصلی بورس در روز گذشته، امروز چراغ‌های قرمز تالار شیشه‌ای روشن شد و بازار سرمایه از ابتدای معاملات امروز تا کنون با شتابی قابل توجه سقوط کرده است. اکنون نیز شاخص کل بورس با سقوط 16 هزار و 818 واحدی به رقم 985 هزار و 306 واحد رسیده است. البته در روز جاری شاخص کل (هم‌وزن) 551 واحد بالاتر رفت و به رقم 321 هزار و 710 واحد رسیده است.

در قسمتی دیگر از تالار شیشه‌ای نیز شاخص فلزات اساسی همچون روزهای گذشته با شیبی تند روی ریل نزولی قرار گرفت و در یک ساعت اول بعد از آغاز معاملات پی‌درپی سقوط کرد. البته در ساعت بعدی رکودی نسبی در معاملات فلزات اساسی اتفاق افتاد و روند ریزش شاخص آن نیز متوقف شد. در مجموع در روز جاری شاخص فلزات اساسی با سقوطی 22  هزار و 964 واحدی به رقم 600 هزار و 886 واحد رسید.

اما در روز صعودی شدن مجدد شاخص‌های اصلی بازار سرمایه، نمادهای «بانک ملت»، «بانک تجارت»، «پالایش نفت اصفهان»، «فولاد مبارکه اصفهان» و «ملی صنایع مس ایران» پربیننده‌ترین نمادهای بورسی را تشکیل دادند. همچنین در روز جاری در میان شرکت‌های اثرگذار در شاخص فلزات اساسی نمادهای «سرمایه‌گذاری توکا فولاد»، «فولاد کاوه جنوب کیش» و «لوله و ماشین‌سازی» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و نمادهای «فولاد مبارکه اصفهان»، «فولاد آلیاژی ایران» و «فولاد خوزستان» با بیشترین کاهش قیمت مواجه شدند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors