جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 29 اردیبهشت 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تثیبت نرخ دلار در کانال 17 هزار تومانی/ دلار سنا 240 تومان گران شد

امروز هم مثل روز گذشته دلار در بازار آزاد تهران گران‌تر شد و با افزایش 178 تومانی از مرز 17 هزار و 200 تومان نیز فراتر رفت. این در حالی است که همزمان با تثبیت نرخ دلار آزاد در کانال 17 هزار تومانی، قیمت این ارز در سامانه سنا نیز با صعودی مداوم لحظه به لحظه به این کانال نزدیکتر می‌شود.

به گزارش فولادبان، نرخ دلار در بازار آزاد تهران که از صبح دیروز مجددا روی ریل صودی قرار گرفت، امروز هم به روند افزایشی خود ادامه داد. به نحوی که هم‌اکنون (ساعت 11:30 دوشنبه 29 اردیبهشت) قیمت دلار در این بازار با 176 تومان افزایش نسبت به پایان معاملات روز گذشته به رقم 17 هزار و 209 تومان رسیده است. امروز همچنین دلار در سامانه سنا نیز افزایش قیمت 190 تومانی را نسبت به عصر دیروز تجربه کرد و اکنون این ارز در سامانه سنا 16 هزار و 983 تومان قیمت خورده است. در حال حاضر دلار در بازارهای سلیمانیه و هرات نیز نسبت به روزهای گذشته تغییری نکرده است و همچنان دلار در این بازارها به ترتیب با قیمت 17 هزار و 20 تومان و 16 هزار و 580 تومان فروخته می‌شود.

اما همزمان با بالا رفتن قمیت دلار در بازار آزاد تهران، نرخ یورو نیز در این بازار نسب به معاملات روز گذشته 174 تومان بالاتر رفته است و هم‌اکنون با رقم 18 هزاار و 604 تومان فروخته می‌شود. این در حالی است که یوآن چین در بازار آزاد با کاهش 4 تومانی نسبت به عصر دیروز به رقم 2 هزار و 392 تومان رسیده است. لیر ترکیه نیز نسبت به پایان معاملات روز گذشته 11 تومان بالاتر رفته است و با نرخ 2 هزار و 470 تومان در بازار آزاد معامله می‌شود. نرخ امروز ریال عمان در بازار آزاد نیز بدون تغییر نسبت به عصر دیروز روی رقم 43 هزار و 377 تومان ایستده است. در این میان نرخ درهم امارات نسبت به پایان معاملات روز گذشته تنها یک تومان پایین‌تر آمده و به رقم 4 هزار و 641 تومان رسیده است.

همچنین در شرایطی که امروز نرخ دلار در بازار آزاد تهران رشد نزدیک 200 تومانی را تجربه کرد، قیمت طلا نیز در بازار داخلی همچنان روی ریل صعودی قرار دارد و هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش 25 هزار تومانی نسبت به عصر دیرز با قیمت 740 هزار و 200 تومان فروخته می‌شود. قیمت سکه نیز با جهش 107 هزار تومانی نسبت به پایان معاملات روز گذشته به رقم 7 میلیون و 426 هزار تومان رسیده است. امروز همچنین با بازگشایی بازارهای جهانی در روز ابتدایی هفته براساس تقویم میلادی، قیمت طلا نیز در این بازارها یک درصد رشد کرده و هر اونس از این فلز هم‌اکنون رقم یک هزار و 760 دلار و 38 سنت معامله می‌شود. همچنین قیمت سبد نفت خام اوپک نیز با بازگشایی بازارهای جهانی تغییری نکرده است و همچنان با رقم 24 دلار و 93 سنت فروخته می‌شود.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors