جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 28 اردیبهشت 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بازگشت دلار به مرز 17 هزار تومان/سنا 240 تومان گران شد

پس از کاهش اندک نرخ دلار در روزهای اخیر، امروز نرخ این ارز در بازار آزاد تهران مجددا روی ریل صعودی قرار گرفت، به نحوی که دلار با افزایش 120 تومانی مجددا در مرز 17 هزار تومان قرار گرفته است. همزمان دلار در سامانه سنا نیز بیش از 240تومان گران‌تر شد و سکه هم در کانال 7 میلیونی چهار پرشتاب صعود می‌کند.

به گزارش فولادبان، نرخ دلار در بازار آزاد تهران که از صبح پنجشنبه تا عصر دیروز روی ریل نزولی قرار گرفته بود، امروز به روند صعودی هفته‌های گذشته خود بازگشت و هم‌اکنون (ساعت 12 یکشنبه 28 اردیبهشت) قیمت دلار در بازار آزاد تهران با 120 تومان افزایش نسبت به پایان معاملات روز گذشته به رقم 16 هزار و 920 تومان رسید. همچنین در حالی که دیروز موقتا روند رو به رشد نرخ دلار در سامانه سنا متوقف شده بود، امروز دلار سنا با افزایش 240 تومانی به رقم 16 هزار و 793 تومان رسید. هم‌اکنون دلار در بازار سلیمانیه بدون تغییر نسبت به پایان معاملات روز گذشته با قیمت 17 هزار و 20 تومان فروخته می‌شود. نرخ دلار در بازار هرات نیز همچنان نسبت به عصر دیروز تغییری نکرده و روی رقم 16 هزار و 580 تومان ایستاده است.

اما همزمان با افزایش محدود قیمت دلار، نرخ یورو در بازار آزاد نیز نسبت به پایان معاملات روز گذشته 111 تومان کاهش بالاتر رفته است و هم‌اکنون با رقم 18 هزاار و 320 تومان فروخته می‌شود. این در حالی است که یوآن چین در بازار آزاد با افزایش 20 تومانی نسبت به عصر دیروز به رقم 2 هزار و 360 تومان رسیده است. لیر ترکیه نیز نسبت به پایان معاملات روز گذشته تغییری نکرده است و همچنان با نرخ 2 هزار و 458 تومان در بازار آزاد معامله می‌شود. نرخ امروز ریال عمان در بازار آزاد نیز با کاهش 2 تومانی نسبت به عصر دیروز به 43 هزار و 970 تومان رسیده است. در این میان نرخ درهم امارات نیز نسبت به پایان معاملات روز گذشته تغییری نکرده است و همچنان روی رقم 4 هزار و 641 تومان ثابت مانده است.

همچنین در شرایطی که نرخ دلار و سایر ارزها در بازار آزاد تهران نوسان محدودی داشته‌اند، قیمت طلا در بازار داخلی همچنان روی ریل صعودی قرار دارد و هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش 13 هزار و 400 تومانی نسبت به عصر دیرز با قیمت 720 هزار و 300 تومان فروخته می‌شود. قیمت سکه نیز با جهش 50 هزار تومانی نسبت به پایان معاملات روز گذشته به رقم 7 میلیون و 157 هزار تومان رسیده است. البته امروز همزمان با تعطیلی آخر هفته بازارهای جهانی، قیمت طلا در این بازارها نسبت به عصر دیروز ثابت مانده است و همچنان هر اونس طلا با رقم یک هزار و 743 دلار و 2 سنت معامله می‌شود. همچنین قیمت سبد نفت خام اوپک نیز نسبت به عصر دیروز تغییری نکرده است و همچنان با رقم 24 دلار و 93 سنت فروخته می‌شود.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors