جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 24 اردیبهشت 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ادامه منفی شدن شاخص بورس/کاهش دو هزار واحدی شاخص فلزات اساسی

امروز سقوط آزاد دقایق اولیه بازار سرمایه چندان دوام پیدا نکرد و شاخص کل دوباره روند صعودی به خود گرفت. اتفاقی که به همین شکل در شاخص فلزات اساسی رخ داد و امروز هر دو شاخص تنها در محدوده 2 هزار واحد سقوط کردند.

به گزارش فولادبان، امروز درر ادامه روند سقوط دیروز بازار سرمایه، شاخص کل بورس در دقایق اول معاملاتی با شیب زیادی سقوط کرد، اما رفته‌رفته با افزایش نرخ دلار و کاهش التهابات هیجانی بازار بورس، دوباره شیب شاخص مثبت شد. البته این شاخص در دقایق بعدی مجددا با شیبی ملایم افت کرد و در نهایت یک میلیون و 19 هزار و 273 واحد ایستاد. رقمی که 2 هزار و 473 واحد افت را نسبت به پایان معاملات دیروز نشان می‌دهد. همچنین در روز جاری شاخص کل (هم‌وزن) 2156 واحد پایین‌تر رفت و به رقم 316 هزار و 60 واحد رسید.

اما در روز پرنوسان شاخص‌های اصلی، شاخص فلزات اساسی نیز پس از ریزش شدید اولیه، از ساعت 10 صبح روندی صعودی به خود گرفت. روندی که البته در دقایق پایانی معاملات با منفی شدن شیب شاخص متوقف شد. امروز در مجموع شاخص فلزات اساسی کاهش 2 هزار و 202 واحدی را تجربه کرد و به رقم 691 هزار و 61 واحد رسید.

امروز همچنین نمادهای «بانک ملت»، «بانک تجارت»، «سرمایه‌گذاری خوارزمی»، «فولاد مبارکه اصفهان» و «پالایش نفت اصفهان» پربیننده‌ترین نمادهای بورسی را تشکیل دادند. در روز جاری در میان شرکت‌های اثرگذار در شاخص فلزات اساسی نیز نمادهای «ملی سرب و روی ایران»، «گروه صنتی سپاهان»، و «مس شهید باهنر» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و نمادهای «غلتک‌سازان سپاهان»، «فروسیلیس ایران» و «فولاد امیرکبیر کاشان» نیز با بیشترین کاهش قیمت مواجه شدند.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors