جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 23 اردیبهشت 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ریزش 27 هزار واحدی بورس/ ریزش 16 هزار واحدی شاخص فلزات اساسی

پس از چند هفته روند صعودی شاخص کل بورس، بالاخره امروز این شاخص با ریزش بیش از 27 هزار واحدی مواجه شد. ریزشی که از ابتدای معاملات امروز تا پایان آن ادامه داشت. شاخص فلزات اساسی هم 16 هزار و 200 واحد کاهش یافت.

به گزارش فولادبان، در روزی که شاخص بورس با شیبی نسبتا شدید سقوط کرد، نمادهایی چون «صنایع پتروشیمی خلیج فارس»، «گسترش نفت و گاز پارسیان»، «ملی صنایع مس ایران» و «بانک ملت» با ریزش قابل ملاحظه‌ای مواجه شدند. امروز شاخص کل بورس به میزان 27 هزار و 266 واحد سقوط کرد و به رقم یک میلیون و 20 هزار و 496 واحد رسید. همچنین در روز جاری شاخص کل (هم‌وزن) 663 واحد پایین‌تر رفت و به رقم 324 هزار و 210 واحد رسید.

اما در روز سقوط شاخص‌های اصلی بورس، شاخص فلزات اساسی نیز با افت محسوسی مواجه شد و با کاهش 16 هزار و 219 واحدی به رقم 693 هزار و 312 واحد رسید. این شاخص در تمام ساعات معاملامتی امروز ریزشی مستمر را تجربه کرد و بخصوص در همان 15 دقیقه اولیه به میزان 15 هزار واحد ریخت.

البته در روز جاری نمادهای «بانک ملت»، «بانک تجارت»، «ملی صنایع مس ایران»، «توسعه معادن و فلزات» و «پالایش نفت اصفهان» پربیننده‌ترین نمادهای بورسی را تشکیل دادند. اما در روز ریزشی بورس در میان شرکت‌های اثرگذار در شاخص فلزات اساسی نیز نمادهای «فولاد امیرکبر کاشان»، «فولاد خوزستان»، «آلومینیوم ایران» و «فولاد کاوه جنوب کیش» با افت شدید قیمت مواجه شدند و درمیان این شرکت‌ها فقط نمادهای «نورد آلومینیوم»، «نورد و قطعات فولادی» و «ملی سرب و روی ایران» افزایش قیمت را تجربه کردند.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors