جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 18 اردیبهشت 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بازار راکد فولاد تخت در آسیای میانه

به گزارش فولادبان تحلیل هفتگی Fastmarkets ، قیمت کویل نورد گرم صادراتی منطقه CIS را 365-350 دلار در تن در روز دوشنبه نشان می‌داد که 5 دلار نسبت به رقم یک هفته قبل (370-355 دلار) کاهش داشته است.

قیمت کویل نورد گرم صادراتی روسیه به ترکیه، 365 دلار در تن، فوب دریای سیاه، گزارش شده در حالی که قیمت همین محصول برای صادرات از روسیه به منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (Mena) 370-365 دلار در تن بود که 5 دلار کمتر از رقم هفته قبل بوده است.

در همین حال خریداران کویل نورد گرم که با Fastmarkets گفت‌وگو کرده‌اند معتقدند قیمت مدنظر آنها برای خرید، 355-350 دلار در تن، فوب بازارهای اصلی، است.

یک تاجر در ترکیه درباره وضعیت بازار گفته است: این هفته به علت تعطیلات در ترکیه و منطقه CIS فعالیت بازار فولاد تقریبا راکد بود. به علت آن که قیمت‌های پیشنهادی فروشندگان بالاتر از سطح بازار  بود، هیچ کس علاقه‌ای به خرید نداشت. به نظر می‌رسد بازار تا اواخر ماه مه راکد بماند چراکه فعالیت‌های اقتصادی به علت کرونا و ماه رمضان، خوابیده است.

در ماه رمضان، ساعات کاری در کشورهای مسلمان کاهش می‌یابد که این مسئله موجب کاهش فعالیت‌های اقتصادی می‌شود.

به گزارش فولادبان Fastmarkets در تحلیل هفتگی خود، قیمت کویل نورد سرد صادراتی منطقه CIS را در 27 آوریل 455-440 دلار در تن، فوب دریای سیاه، برآورد کرده که نسبت به رقم 455-445 دلار یک هفته قبل، 5 دلار کاهش نشان می‌دهد.

قیمت فروش کویل نورد سرد روسیه به منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا حدود 445-440 دلار در تن، فوب، گزارش شده در حالی که قیمت فروش این محصول در ترکیه 455 دلار برآورد شده است.

Fastmarkets قیمت ورق فولادی سنگین 50-8 میلیمتر صادراتی منطقه CIS، فوب دریای سیاه، را در روز دوشنبه 450-440 دلار در تن اعلام کرده که نسبت به هفته قبل بدون تغییر مانده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors