جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 18 شهریور 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تداخل عملکرد فولادی ها و معدنی به نفع کشور نیست

عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت:اینکه هر بخش از زنجیره برای حل مشکلات خود به زدن واحدهای بعدی و قبلی حلقه روی بیاورد، برای کل صنعت مشکل زا خواهد بو.

تداخل عملکرد فولادی ها و معدنی به نفع کشور نیست اخبار فولاد

نادرسلیمانی در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان افزود: تقسیم وظایف معدنی ها و فولادی ها و پیگیری سیاستهای اولیه زنجیر فولاد روشی مناسب تر برای توسعه فولاد کشور است.

وی تصریح کرد: اگر معدنی ها به فکر توسعه معادن خود نمی افتادند و فولادیها هم به فکر تخصصی شدن تولید محصولات خود  بودند بسیار بهتر از این بود که فولاد ساز برای تامین مواد اولیه خود به فکر استخراج از معادن بیافتد و معدنی ها هم برای حل مشکلات معدنی خود به فکر فولادسازی باشد.

عضوانجمن تولیدکنندگان فولاد گفت:در زنجیره فولاد بطور سنتی هریک از بخشهای فولاد به معدنی و فولادی تعریف شده بودند ولی  در اوایل دولت احمدی نژاد که زنجیره به هم خورد مجوز فولاد دسازی به معدنی ها داده شد و معدنی ها علاوه بر اینکه مجوز فعالیت توسعه معادن را داشتند به فولادسازی هم روی آوردند.

سلیمانی ادامه داد: در این شرایط فولادی ها هم که با خطر کمبود مواد اولیه رو به رو شدند به تامین مواد اولیه کارخانه های خود از معادن روی آوردند و همین روند موجب تداخل وظایف معدنی ها و فولادی ها شد.

وی با بیان اینکه سیاست توسعه زنجیره فولاد براساس سند چشم انداز 1404را بر مبنای تقسیم وظایف معدنی ها وفولادسازان دانست و گفت : تداخل وظایف دوطرف زنجیره فولاد بر دیگر قسمتهای زنجیره بسیار تاثیر خواهد گذاشت، در صورتی که هدف اصلی باید تامین منافع مصرف کننده باشد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors