جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 10 اردیبهشت 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رشد بهره وری محصول قرارداد ایران و چین

یک فعال صنعت فولاد درباره همکاری ایران و چین گفت: ایران برای افزایش بهره وروی صنعت فولاد و رشد محصولات میانی می تواند از قرارداد با چین نفع زیادی ببرد.

رشد بهره وری محصول قرارداد ایران و چین اخبار قراداد ایران و چین

محمد نادری در گفتگو با فولادبان با تاکید بر اینکه ایران نیاز دارد در صنعت فولاد توسعه پیدا کند ، افزود: توسعه فولاد ایران فقط متکی به چین نیست اما از آنجا که چین بزرگترین تولید کننده فولاد دنیاست؛ می تواند نقش موثری دراین توسعه داشته باشد و حال اگرچین نشود باید کشور دیگری ایران را در صنعت فولاد کمک کند.

وی با اشاره به رکورد چین در تولید یک میلیارد تن محصولات فولادی در سال، تصریح کرد: اگر ایران با تمام توان خود تولید کند می تواند فقط 30 میلیون تن فولاد در سال تولید کند، اما چین با این میزان تولید و دستیابی با دانش صنعت فولاد خیلی خوب می تواند به ایران در توسعه این صنعت کمک کند و ما هم براحتی می توانیم از توانمندیهای آنان استفاده کنیم.

نادری با اشاره به همکاری ایران و چین بوِیژه در ابتدای زنجیره فولاد ادامه داد : چین در حوزه تولید کنسانتره و فولاد می تواند کمک موثری به ما داشته باشند و بنظر من این همکاری خیلی خوب می تواند باشد و به ایران و صنعت فولاد کمک کند.

وی در پایان تاکید کرد: وقتی راندمان تولید صنعت فولاد ایران کم است ،برای افزایش بهره وری بهتر است از تجربه ، دانش و تکنولوژی چین کمک بگیریم بخصوص در زمینه احیا و ذوب ، کنسانتره و معادن و محصولات میانی ، چین پیشرفت خوبی داشته است.

 

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors