جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 22 اسفند 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن عنوان کرد:

توانمندی‌های معدنی ایران فرصتی برای توسعه همکاری با همسایگان است

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن کشور با اشاره به توانمندی‌های قوی جمهوری اسلامی ایران در حوزه خدمات مهندسی و فنی، گفت ایران آماده تبادل تجربیات و صادرات خدمات مهندسی به همسایگان از جمله پاکستان است.

توانمندی‌های معدنی ایران فرصتی برای توسعه همکاری با همسایگان است عینک فولادی

به گزارش فولادبان، رضا بستامی با بیان اینکه ایران در حوزه معدن و صنایع وابسته به آن ظرفیت بسیار قوی دارد، اظهارداشت: ما در کشور ۸۱ تنوع معدنی با ذخیره بالغ بر ۶۰ میلیارد تن و حدود ۱۲ هزار پروانه بهره‌برداری، ۷ هزار معدن فعال و ۱۷ هزار صنایع معدنی وابسته به معدن داریم.

بستامی، حوزه معدنی را ظرفیت قوی برای آغاز همکاری‌های جدید با کشور همسایه پاکستان دانست و گفت: با توجه به توانمندی‌های بالای جمهوری اسلامی در حوزه معدن و حوزه خدمات مهندسی همراه با ۴۵ هزار عضو در رشته مهندسی معدن، زمین شناسی، مهندسی متالوژی و مهندسی نقشه برداری و ۱۲ هزار پروانه اشتغال می توانیم برای کشورهای همسایه یک فرصت طلایی مهیا کنیم که از توان تخصصی و تجربه غنی ایران در حوزه فنی بهره‌گیری نمایند.

وی افزود: تجربه ارزشمند متخصصان ایرانی و صنعتگران و مهندسین ما این آمادگی را فراهم کرده است که می توانیم آن را با همسایگان از جمله پاکستان به اشتراک بگذاریم.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن کشور اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از معدود کشورهایی است که با ۱۶ کشور همسایه و مرز مشترک دارد. و با توجه به ۳ مرز فعال با پاکستان آمادگی داریم تا خدمات مهندسی را به پاکستان صادر کرده و همچنین صنعتگران، معدنکاران و مهندسان این کشور همسایه را آموزش بدهیم.

وی تصریح کرد: شرکت‌های معدنی ایران می توانند مواد اولیه مورد نیاز صنایع پاکستان به ویژه در حوزه فلز را تامین و برای سرمایه‌گذاری در استان‌های پاکستان نیز مشارکت داشته باشند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors