جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 15 اسفند 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد؛

صادرات ایران به آفریقا امسال 2 برابر شد

­به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، ایران در بخش‌‌های صادرات خودرو، صنعت ساختمان سازی، نفت و گاز و خدمات فنی و مهندسی می‌توانند با کشور‌های غرب آفریقا تعامل داشته باشد.

صادرات ایران به آفریقا امسال 2 برابر شد اخبار

به گزارش خبرگزاری فولادبان، سید رضا فاطمی امین با بیان اینکه یکی از کانون‌های توجه ما قاره آفریقاست که دارای ظرفیت‌های بالایی است، اظهارداشت: میزان صادرات کالا‌های ایان به آفریقا امسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی گفت:همایش ایران و کشور‌های غرب آفریقا که به مدت سه روز برگزار می‌شود، از اولین همایش‌هاست که در این سطح برگزار شده است. در این همایش مسئولان و فعالان اقتصادی از ۱۰ کشور غرب آفریقا حضور دارند.

فاطمی امین با بیان توسعه تجارت با کشور‌های غرب آفریقا گفت: در همایش ایران و کشور‌های غرب آفریقا ۸۵۰ میلیون دلار قرارداد و بیش از یک میلیارد دلار تفاهمنامه امضا خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: براساس برنامه‌ریز‌ی‌های انجام شده، هیات ۵۰ نفری از مسئولان و فعالان اقتصادی که در این اجلاس حضور داشتند، از واحد‌های تولیدی کشور مانند فولاد، کشتی سازی، نفت و گاز بازدید خواهند کرد.

فاطمی امین اظهار داشت: کشور‌های غرب آفریقا ظرفیت‌های خوبی در معادن دارند و شرکت‌های ما نیز توانمندی‌های بالایی در زمینه معدن دارند که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای گسترش روابط اقتصادی و تجاری با کشور‌های غرب آفریقا استفاده کرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors