جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 25 مهر 1403 - 2 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
یک نماینده مجلس عنوان کرد:

راه‌اندازی بازارچه مرزی خاش در گروی تصمیم وزرای اقتصاد، صمت و کشور است

نماینده مردم خاش در مجلس، ضمن تشریح مشکلاتی که برای ترانزیت کالا از گذرگاه مرزی رسمی میل 72 میرجاوه وجود دارد از راه‌اندازی بازارچه مرزی روتک خاش به‌عنوان مطالبه به‌حق مردم این منطقه یاد کرد که با اتخاذ تدابیری از سوی وزرای اقتصادی، صمت و کشور محقق می‌شود.

راه‌اندازی بازارچه مرزی خاش در گروی تصمیم وزرای اقتصاد، صمت و کشور است اخبار

به گزارش فولادبان، علی کرد، عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشی از مشکلاتی که در حوزه مرزهای حوزه انتخابیه خود با آنها مواجه هستند، گفت: ما در این منطقه بیش از ۲۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور پاکستان داریم اما متاسفانه در گذرگاه مرزی رسمی میل ۷۲ میرجاوه با تنگناهایی برای هم ترانزیت کالا و هم صادرات و واردات مواجه هستیم.

نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و بخش‌های نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون انتظار داریم که رفع موانع تردد در محور ترانزیتی این گذرگاه مرزی، همچنین افزودن گذرگاه دیگری در بخش ریگ ملک منطقه تگور شرایطی ایجاد شود که مردم این منطقه بتوانند از فرصت مرز در جهت ایجاد اشتغال استفاده کنند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: راه‌اندازی بازارچه مرزی روتک خاش از دیگر مطالبات مردم این منطقه است که چند سال است مصوب شده و زمین لازم برای آن تحویل داده شده است اما دلایل عدم راه‌اندازی این بازارچه هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امیدواریم وزرای امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و کشور با ایجاد زیرساخت‌های لازم تدابیری را برای راه‌اندازی این بازارچه مرزی اتخاذ کنند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors