جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 19 مهر 1403 - 5 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

یک انتصاب مشکوک آنهم بدون تایید نهادهای نظارتی در آسکوتک آلمان (ایمیدرو)/ لزوم ورود دستگاه‌های امنیتی تحولات وزارت صمت

وزیر صمت نباید اجازه دهد تا ایمیدرو به عنوان بازوی توسعه وزارت صمت به جای تمرکز بر رسالت اصلی خود به آوردگاهی برای تسویه حساب های شخصی مافیای معدن و فولاد تبدیل شود. ‏

یک انتصاب مشکوک آنهم بدون تایید نهادهای نظارتی در آسکوتک آلمان (ایمیدرو)/ لزوم ورود دستگاه‌های امنیتی تحولات وزارت صمت اخبار

به گزارش فولادبان، محمد آقاجانلو در اقدامی عجولانه و‌ مشکوک درحالی که سرنوشت خود در هاله ای از ابهام است، علیرضا رشیدی را به سمت سرپرستی بزرگ‌ترین شرکت معدنی و صنعتی وزارت صمت در کشور آلمان منصوب کرد.

شنیده ها حاکیست که تیم تهیه و تولید پس از ناکامی در استقرار وجیه‌الله جعفری در راس ایمیدرو به ایشان اطمینان داده که در صورت استقرار رشیدی (گزینه پدرخوانده فولاد ایران) در شرکت “آسکوتک آلمان” وی نیز به سمت ریاست هیات عامل ایمیدرو خواهد رسید.

حال سوال اینجاست که آقاجانلو در قامت یک سرپرست چرا و بر چه اساسی فردی بدون تخصص را بدون داشتن تاییده‌های لازم از نهاد های نظارتی و امنیتی برای چنین مسئولیتِ مهمی آنهم به قیمت لغو مشکوک خاتمه ماموریت ایشان، منصوب کرده است؟!

‏سهام صد درصدی شرکت آلمانی خدمات فنی و بازرگانی فولاد اهواز موسوم به آسکوتک متعلق به ایمیدرو بوده و معروف است که ریاست اسکوتک آلمان از قدیم الایام صداق و کابین ریاست ایمیدرو بوده که باید به پدرخوانده فولاد ایران عندالمطالبه پرداخت شود.

‏وزیر صمت نباید اجازه دهد تا ایمیدرو به عنوان بازوی توسعه وزارت صمت به جای تمرکز بر رسالت اصلی خود به آوردگاهی برای تسویه حساب های شخصی مافیای معدن و فولاد تبدیل شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors