جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 18 مهر 1403 - 5 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

راه‌اندازی فولاد ازنا تاریخ این منطقه را متحول می‌کند/ تکمیل این کارخانه به تامین ۳ همت نیاز دارد

نماینده دورود و ازنا در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه راه‌اندازی فولاد ازنا تاریخ این منطقه را متحول و هزار شغل مستقیم و 6 هزار شغل غیرمستقیم ایجاد می‌کند افزود: تکمیل این کارخانه به تامین 3 همت نیاز دارد که تامین آن مستلزم نگاه ویژه دولت است.

راه‌اندازی فولاد ازنا تاریخ این منطقه را متحول می‌کند/ تکمیل این کارخانه به تامین ۳ همت نیاز دارد اخبار

به گزارش فولادبان، روح‌الله لک علی‌آبادی، نماینده دورود و ازنا با اشاره به نرخ بالای بیکاری در حوزه انتخابیه خود، گفت: متاسفانه استان لرستان از نظر اقتصادی محروم است چراکه سالهاست مورد بی‌توجهی قرار گرفته است در نتیجه جمعیت زیادی از جوانان جویای کار دارد که باید برای آنها اشتغال ایجاد کرد.

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این منطقه هم دورود و هم ازنا از ظرفیت‌های بالایی برخوردار هستند و یکی از مهمترین اتفاق‌هایی که می‌تواند در ازنا رخ دهد و تاریخ آن را متحول سازد راه‌اندازی ذوب‌آهن و فولاد ازنا است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تصریح کرد: از ۱۸ سال گذشته در فولاد ازنا کار شده است یعنی کارگرانی که در آن کار کردند امروز به مرحله بازنشستگی رسیده‌اند ضمن اینکه کار ۸۵درصد این کارخانه انجام شده است و نیاز به حمایت و توجه جدی دارد تا با راه‌اندازی آن بتوان در این منطقه هزار شغل مستقیم و ۶ هزار شغل غیرمستقیم ایجاد کرد.

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تاکنون ۱۵ همت برای راه‌اندازی این کارخانه هزینه شده است و برای تکمیل آن هم به ۳ همت اعتبارات نیاز داریم. دولت می‌تواند با توجه ویژه به این مهم، کارخانه‌ای را در سطح ملی راه‌اندازی کرده که با ایجاد اشتغال هم نیاز کشور و هم منطقه را رفع کند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors