جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 15 مهر 1403 - 5 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

تاثیر اعتصابات کارگری آمریکا بر قراضه/ تقاضای داخلی رنگ باخت

علی رغم اعتصاب کارکنان، قیمت قراضه آمریکا تغییر خاصی نداشته زیرا انتظار می رود اعتصاب کارگران بارانداز در بنادر ساحل شرقی و خلیج مکزیک کمترین تأثیر را بر قراضه صادراتی اکتبر داشته باشد.

تاثیر اعتصابات کارگری آمریکا بر قراضه/ تقاضای داخلی رنگ باخت اخبار

به گزارش فولادبان، علی رغم اعتصاب کارکنان، قیمت قراضه آمریکا تغییر خاصی نداشته زیرا انتظار می رود اعتصاب کارگران بارانداز در بنادر ساحل شرقی و خلیج مکزیک کمترین تأثیر را بر قراضه صادراتی اکتبر داشته باشد.

با این حال، کارشناسان هشدار دادند که هر چه اعتصاب طولانی‌تر شود، احتمال افزایش در دسترس بودن قراضه داخلی بیشتر می‌شود زیرا صادرات آتی قراضه‌های نوامبر و دسامبر احتمالاً محدود می‌شود.

آنها گفتند که اقدامات اخیر فدرال رزرو ایالات متحده و چین برای تحریک اقتصادهای در حال رشد خود نیز می تواند تا حدودی از قیمت قراضه جهانی حمایت کند، اگرچه آنها هشدار دادند که مدتی طول می کشد تا تأثیرات آن آشکار شود.

در حالی که اعتصاب بی سابقه کارگران بنادر در آمریکا وارد دومین روز خود شده است، کاخ سفید با تشدید فشارها بر کارفرمایان بنادر درصدد دست یابی به یک توافق کاری خوب با کارگران اعتصاب کننده است.

براساس این گزارش، دولت جو بایدن بر کارفرمایان بنادر فشار آورده تا پیشنهاد خود را برای ارائه یک قرارداد کار مطلوب با کارگران اعتصاب کننده ارائه دهند در حالی که اعتصاب آنها وارد دومین روز خود شده و بارگیری نیمی از محموله های دریایی کشور با اختلال مواجه شده است.

به گفته صاحبان بازار، جدای از تغییرات اخیر در بازار جهانی، تقاضای داخلی برای قراضه ایالات متحده همچنان ضعیف است، زیرا بعید است تقاضای فولاد نهایی تا سه ماهه اول یا دوم سال ۲۰۲۵ بهبود زیادی داشته باشد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors