جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 15 مهر 1403 - 5 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

قیمت میلگرد همچنان می‌تازد

تولیدکنندگان میلگرد ترکیه به دنبال افزایش قیمت های صادراتی خود هستند که بخشی از آن به دلیل پذیرش افزایش قیمت قراضه وارداتی و همچنین به دلیل صعودی بودن بازار چین و عرضه محدود داخلی است.

قیمت میلگرد همچنان می‌تازد عینک فولادی

به گزارش فولادبان، تولیدکنندگان میلگرد ترکیه به دنبال افزایش قیمت های صادراتی خود هستند که بخشی از آن به دلیل پذیرش افزایش قیمت قراضه وارداتی و همچنین به دلیل صعودی بودن بازار چین و عرضه محدود داخلی است.

با این حال، اکثر خریداران بین المللی به دلیل تقاضای ضعیف در بازار محلی خود، قیمت های جذاب از شمال آفریقا و وضعیت نامشخص در مورد سیاست های قیمت گذاری چین پس از تعطیلات در حالت انتظار هستند.
علاوه بر این، افزایش ناآرامی در منطقه MENA بر روحیه بازار تأثیر می گذارد. در بازار محلی ترکیه، برعکس، تقاضا تا حدودی بهبود یافته است و به دلایل فصلی و عدم وجود اندازه های خاص در برخی مناطق، اعتقاد عمومی مبنی بر این است که بازار علامتی از کاهش نخواهد دید.

در حال حاضر، قیمت‌ میلگرد در ترکیه بین ۶۰۰ تا ۶۱۰ دلار در هر تن فوب برای محموله‌های اواخر اکتبر تا نوامبر، در مقابل ۵۹۰ تا ۵۹۵ دلار در هر تن فوب یک هفته پیش متغیر است.

به گزارش فولادبان، در بازار مفتول، اکثر کارخانه های ترکیه با قیمت ۶۱۰ تا ۶۲۰ دلار در هر تن فوب برای محموله های اواخر اکتبر تا نوامبر عرضه می کنند که طی هفته گذشته ۱۰ تا ۱۵ دلار در هر تن افزایش یافته است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors