جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 26 شهریور 1403 - 3 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد:

کیفیت؛ مزیت رقابتی صبا استیل و فولاد اشتهارد/ عرضه در بورس ادامه دارد

مدیرعامل دو مجتمع ذوب و نورد صبا فولاد سمنان و فولاد اشتهارد گفت: این مجموعه ‌های صنعتی با سرمایه‌گذاری اولیه به مبلغ هزار میلیارد تومان، یکی از پنج تولیدکننده برتر محصولات فولادی کشور در زمینه تولید انواع نبشی، ناودانی و تسمه فولادی شناخته می شود.

کیفیت؛ مزیت رقابتی صبا استیل و فولاد اشتهارد/ عرضه در بورس ادامه دارد اخبار

مهندس محمد فرقانی، مدیرعامل دو مجتمع ذوب و نورد صبا فولاد سمنان و فولاد اشتهارد در گفتگو با فولادبان، با اشاره به کلنگ زنی سال ۱۳۹۰ کارخانه فولاد اشتهارد در شهرک صنعتی اشتهارد، اظهار داشت: این مجموعه با سرمایه‌گذاری شخصی و بومی سازی تمامی خطوط تولید و ماشین‌آلات وابسته، انواع مقاطع سنگین فولادی از جمله نبشی و ناودانی را به تولید انبوه رسانیده است.

وی افزود: در راستای اهداف مرحوم مهندس مهرداد فرقانی، هم‌بنیان‌گذار این پروژه، مجتمع ذوب و نورد صبا فولاد سمنان به فاصله دو سال از تاریخ آغاز پروژه، به عنوان فاز توسعه فولاد اشتهارد، در شهریور ماه ۱۴۰۲، با ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار تن در سال واقع در شهرک صنعتی گرمسار به بهره‌برداری رسید.

ایشان ادامه داد: این کارخانه به دلیل نزدیکی به تهران و مرکزیت در بازارهای کشور، با اخذ گواهینامه های استاندارد، سهم مناسبی از بازارهای رقابتی را به خود اختصاص داده است و با بهره گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا، کیفیت بالا و بهره‌وری بهینه، به رقابت با سایر تولیدکنندگان پرداخته است. مدیران و مسئولان این شرکت در تلاشند تا پاسخگوی تقاضای روزافزون بازارهای کشور باشند.

فرقانی، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، با تاکید بر کیفیت ممتاز محصولات تولیدی شرکت های مذکور خاطرنشان ساخت: این مجموعه ‌های صنعتی با سرمایه‌گذاری اولیه به مبلغ هزار میلیارد تومان، یکی از پنج تولیدکننده برتر محصولات فولادی کشور در زمینه تولید انواع نبشی، ناودانی و تسمه فولادی شناخته می شود.

وی در راستای تامین مواد اولیه خطوط تولید این دو مجموعه، اقدام به اخذ جواز تاسیس کارخانه ذوب نموده و توسعه خطوط تولید انواع ورق را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

فرقانی تشریح کرد: در حال حاضر، محصولات تولیدی این دو شرکت مشتمل بر انواع نبشی، ناودانی و تسمه فولادی به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و دریای خزر صادر می‌شود.

وی در پایان به عرضه‌ نبشی و ناودانی تولیدی این دو مجموعه صنعتی در بورس کالا اشاره کرد و گفت: فردا، سه‌شنبه بیست و هفتم شهریور، طبق روال هر هفته، نبشی در سایزهای ۸، ۱۰ و ۱۲ و ناودانی در سایزهای ١٢ و ١۴ را در بورس کالا عرضه خواهیم نمود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors