جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 16 تیر 1403 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پایان معاملات بورس کالا/ ۶۱ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند

در معاملات امروز شنبه 16 تیر، استقبال خوبی برای محصولات فولادی از سوی مشتریان صورت نگرفت.

پایان معاملات بورس کالا/ ۶۱ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند اخبار

به گزارش فولادبان، امروز شنبه ۱۶ تیر قرار بود، ۲ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۸۵۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که ۹۸۹ هزار و ۸۱۸ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۶۱ درصد محصولات از روی تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۲۰ هزار و ۲۰۰ تن شمش بلوم، ۱۳ هزار و ۱۲۵ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۵۲ هزار و ۶۶۸ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، میلگرد آلیاژی که ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۵ هزار و ۱۷۵ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۳۱۹ هزار و ۷۰۰ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۶ هزار و ۶۵ تن عرضه از سوی مشتریان برای میلگرد کلاف ثبت شد که یک هزار و ۱۰۲ تن تقاضا با قیمت میانگین ۳۰۵ هزار و ۱۱۴ ریال بود.

در ادامه، ۴ هزار و ۸۵۳ تن تیرآهن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۸ هزار و ۳۷۵ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۹۵ هزار و ۶۶۵ ریال بود.

علاوه بر این، ۸۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق گالوانیزه خودرو ثبت شد که ۱۵ هزار و ۴۰۰ تن کمتر از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بود.

همچنین، ۳ هزار تن عرضه از سوی مشتریان برای ورق سرد خودرو ثبت شد که ۲۷ هزار و ۸۰۰ تن تقاضا با قیمت میانگین ۳۸۵ هزار و ۲۱۰ ریال بود.

از سوی دیگر، برای ۳ هزار تن ورق سرد لوازم خانگی، ۱۴ هزار و ۴۰۰ تن تقاضا وجود داشت که در نهایت هیچ معامله‌ای را روی تابلو به ثبت نرساند.

در ادامه، گندله سنگ آهن که ۶۴۰ هزار تن از آن عرضه شده بود، ۶۲۰ هزار تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید.

در پایان، شاهد ثبت تقاضای ۹۴ هزار و ۵۵۰ تنی آهن اسفنجی بودیم که ۱۴۷ هزار و ۴۵۰ تن کمتر از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بود.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors