جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 24 مهر 1403 - 3 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

امضای قرارداد ۲۳ طرح پژوهشی کاربردی در ایمیدرو

سرپرست پژوهش و فناوری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: این سازمان طی نیمه نخست امسال، ۲۳ طرح پژوهشی کاربردی در بخش معدن و صنایع معدنی تصویب و بخش قابل توجهی از قراردادهای آن را منعقد کرده است.

امضای قرارداد ۲۳ طرح پژوهشی کاربردی در ایمیدرو اخبار

به گزارش فولادبان از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، فرهاد فرشاد با بیان اینکه ایمیدرو برای اجرای طرح‌های پژوهشی در نیمه نخست ۱۴۰۳، حدود ۶۶۲ میلیارد ریال هزینه کرده است، گفت: از طرح‌های پژوهشی تصویب شده، قراردادهای ۱۵ طرح پژوهشی به طور مستقیم توسط ایمیدرو منعقد شده است.

وی افزود: همچنین طی این مدت، ۶ طرح پژوهشی دیگر در راستای مصوبه تفویض فعالیت های سامانه ساتع (سامانه اجرایی عرضه و تقاضای پژوهشی)، از سوی شرکت ملی فولاد ایران و ۲ طرح پژوهشی دیگر توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران عقد قرارداد شده است.

سرپرست پژوهش و فناوری ایمیدرو با اشاره به اینکه این سازمان در راستای بهره مندی از توانمندی‌های دانشگاه برای رفع چالش های بخش معدن و صنایع معدنی اقدام کرده است، گفت: بخش قابل توجهی از قراردادهای منعقده در جهت اجرای طرح‌های پژوهشی، به طور مستقیم با دانشگاه است.

وی ادامه داد: ارتقای همکاری با مراکز پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان نیز در طرح های پژوهشی، مورد توجه بوده است. طرح‌های یاد شده در صنایع طلا، فولاد، آلومینیوم، آنتیموان و نیز حوزه های اچ اس ایی (بهداشت، ایمنی و محیط زیست)، زیرساختی، هوش مصنوعی، اکتشاف، بهره وری، پرعیارسازی باطله‌ها و غیره است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors