جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 21 مهر 1403 - 5 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
«گندله» درآمدزاترین محصول شرکت صبانور شد:

فروش کنور ۴۶ درصد بالاتر رفت 

فروش کنور ۴۶ درصد بالاتر رفت  اخبار
به گزارش فولادبان، شرکت توسعه معدني و صنعتي صبانور در گزارش فعالیت شهریور ماه سال جاری مجموع درآمد حاصل از فروش محصولات در دوره یک‌ ماهه برابر با ۶۳۵ میلیارد تومان بود و در مدت ۶ ماه سپری‌ شده از ابتدای سال مالی نیز درآمد آن بالغ ‌بر ۳ هزار و ۲۵۷ میلیارد تومان اعلام شد.
فروش کنور ۴۶ درصد بالاتر رفت  اخبار
درآمد ماهانه‌ای که “کنور” از فروش محصولات در شهریور ‌ماه به دست آورد، مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی و خارجی بود و لازم به ذکر بوده که سرمایه ثبت شده این شرکت ۳ هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان اعلام شده است.
درآمد‌های عملیاتی “کنور” در شهریور سال ۱۴۰۳
این گزارش نشان می‌دهد میزان درآمدی که “کنور” در شهریورماه ۱۴۰۳ از فروش خود ارائه داد، شاهد رشد ۲۶ درصدی نسبت به ماه گذشته بود. از طرفی در مقایسه با شهریور سال گذشته نیز این شرکت توانست حدود ۹ درصد افزایش درآمد را به ثبت برساند.
از طرفی، شرکت صبانور طی یک ماه توانست ۲۵۴ هزار میلیارد تومان از فروش محصولات در بازار داخلی و ۳۸۱ هزار میلیارد تومان از بازارهای خارجی کسب کند.
فروش کنور ۴۶ درصد بالاتر رفت  اخبار
فروش محصولات “کنور” در شهریورماه
در این راستا بیشترین درآمد ماهانه‌ این شرکت مربوط به فروش محصول «گندله» با ۲۱۴ میلیارد تومان در بازار خارجی بود که نرخ فروش آن به حدود ۴ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان در ازای هر تن رسید. همچنین این محصول در بازار داخلی با مبلغ تقریباً ۱۹۰ میلیارد تومان توانست برای “کنور” طی این بازه زمانی درآمد کسب کند.
به گزارش فولادبان، شرکت توسعه معدني و صنعتي صبانور در شهریور ‌ماه سال جاری ۱۴۸ هزار و ۶۵ تن از محصولات خود را در بازار داخل و خارج به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته ۴۶ درصد افزایش فروش را به همراه داشته است.
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors