جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 16 مهر 1403 - 2 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
معاون بهره برداری شرکت فولاد جهان آرا اروند خبر داد:

رکورد شکنی تولید در فولاد جهان آرا اروند

معاون بهره برداری شرکت فولاد جهان آرا اروند از رکورد شکنی تیم بهره برداری خبر داد و گفت: در شهریور و مهرماه سال جاری با یکپارچه‌سازی تمامی عوامل مرتبط با تولید، رکورد تولید روزانه را به 12 ذوب، تولید هفتگی را به 6 هزار تن و تولید ماهانه را در 14 روز به عدد 11 هزار و 597 تن ارتقا یافت.

رکورد شکنی تولید در فولاد جهان آرا اروند اخبار

به گزارش فولادبان، محمد یوسفی، معاون بهره برداری شرکت فولاد جهان آرا اروند از رکورد شکنی تیم بهره برداری خبر داد و گفت: در شهریور و مهرماه سال جاری با یکپارچه‌سازی تمامی عوامل مرتبط با تولید، رکورد تولید روزانه را به ۱۲ ذوب، تولید هفتگی را به ۶ هزار تن و تولید ماهانه را در ۱۴ روز به عدد ۱۱ هزار و ۵۹۷ تن ارتقا یافت که بر این اساس شاخص عملکرد یک ماهه این شرکت در نقطه‌ای فراتر از عملکرد ۱ سال گذشته ثبت شد.

وی افزود: این موفقیت را شروع راه میدانیم و برای ارتقای سطح تولید و اعتلای نام فولاد جهان آرا لحظه ای از پا نخواهیم نشست.

یوسفی در ادامه از تولید یک محصول بومی و دانش بنیان خبر داد و خاطرنشان کرد: شرکت فولاد جهان آرا اروند با مطالعات و بررسی‌های گسترده در جهت رفع نیاز صنایع پایین دستی توانست اسلب عریض ۲۲۰۰ میلی متری با گرید میکروآلیاژی را با مختصات کامل یک ورق و تحت استاندارد EN10029 برای یکی از شرکت های تابعه سازمان انرژی اتمی تولید نماید و برگ زرینی دیگر در دفتر افتخارات خود این بار با خدمت به صنعت اتمی کشور رقم بزند.

وی در ادامه به دستاورد مهم کاهش زمان شروع تا پایان ذوب در کوره اشاره کرد و گفت: ما توانستیم با تغییر در فرآیندها و روش اجرایی ذوب اولیه، کاهش زمان شروع تا پایان ذوب در کوره قوس الکتریکی را رقم زده بطوری‌که از ۷۳ دقیقه به ۵۷ دقیقه کاهش پیدا کرده و این مهم باعث کاهش میزان مصرف انرژی و افزایش بهره وری نهایی تولید به صورت چشمگیر گردیده است. مطالعات و بررسی فرآیندها همچنان ادامه دارد و هدف بعدی فولادسازان جهان آرا در این زمینه ثبت رکورد ۵۰ دقیقه ای tap to tap می‌باشد.

معاون بهره برداری شرکت فولاد جهان آرا اروند تاکید کرد: این شرکت فولاد جهان آرا اروند با توجه با قابلیت های تکنولوژیکی و فناوری پیشرفته ای که از آن برخوردار است می تواند تمامی گریدهای اسلب عریض فولادی از جمله ساختمانی،آلیاژی، میکرو آلیاژی، فروآلیاژی را تولید کرده و بخشی از نیاز صنایع وابسته را مرتفع نماید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors