جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 14 مهر 1403 - 2 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

پایان معاملات بورس کالا/ حذف ۶۵ درصدی محصولات فولادی

در معاملات امروز شنبه 14 مهر، 65 درصد از محصولات فولادی از تابلوی معاملات حذف شدند.

پایان معاملات بورس کالا/ حذف ۶۵ درصدی محصولات فولادی اخبار

به گزارش فولادبان، امروز شنبه ۱۴ مهر قرار بود ۳ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۳۸۳ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که یک میلیون و ۲۰۴ هزار و ۱۲۶ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۶۵ درصد محصولات از روی تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۳۶ هزار تن شمش بلوم، ۱۲ هزار و ۹۰۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۹۰ هزار و ۵۲۹ ریال را روی تابلوی معاملات به ثبت رساند.

علاوه بر این، یک هزار و ۸۲۵ تن تقاضا از سوی مشتریان برای میلگرد آلیاژی ثبت شد که میزان عرضه آن ۲ هزار و ۵۰۰ تن با قیمت میانگین ۲۸۲ هزار و ۲۱۳ ریال بود.

در ادامه، ۵ هزار و ۱۴ تن میلگرد کلاف به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و یک هزار و ۳۱۱ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۸۸ هزار و ۲۲ ریال بود.

از طرفی، تیرآهن که ۴ هزار و ۶۱۲ تن از آن عرضه شده بود، ۶ هزار و ۸۷۹ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین آن ۳۲۶ هزار و ۳۰۷ ریال بود.

در ادامه، ۴۰ هزار تن تقاضا از سوی مشتریان برای سنگ آهن دانه بندی ثبت شد که میزان عرضه آن ۲۵ هزار تن با قیمت میانگین ۱۷ هزار و ۲۳۵ ریال بود.

علاوه بر این، ۵۰۰ هزار تن تقاضا از سوی مشتریان برای سنگ آهن کلوخه ثبت شد که میزان عرضه آن ۵۰۰ هزار تن با قیمت میانگین ۱۵ هزار و ۶۸۰ ریال بود.

همچنین ۱۵ هزار تن تقاضا از سوی مشتریان برای کنسانتره سنگ آهن ثبت شد که میزان عرضه آن ۱۵ هزار تن با قیمت میانگین ۳۹ هزار و ۵۴۰ ریال بود.

از طرفی، گندله سنگ آهن که ۴۵۰ هزار تن از آن عرضه شده بود، ۲۴۹ هزار تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۴۰ هزار و ۴۳۶ ریال بود.

در ادامه، ۱۱۲ هزار و ۴۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای آهن اسفنجی ثبت شد که میزان عرضه آن ۱۵۱ هزار تن با قیمت میانگین ۱۲۶ هزار و ۳۰ ریال بود.

علاوه بر این، ۱۷ هزار و ۵۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای آهن اسفنجی بریکت ثبت شد که میزان عرضه آن ۱۵ هزار تن با قیمت میانگین ۱۲۱ هزار و ۲۰۸ ریال بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors