جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 14 مهر 1403 - 1 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
کاملا هریس، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده خواستار شد؛

ضرورت ایجاد یک ذخیره ملی از مواد معدنی حیاتی و اعتبارهای مالیاتی

کاملا هریس، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده، به ایجاد یک ذخیره ملی از مواد معدنی حیاتی وعده داد و گفت که وجود یک ذخیره از این مواد که در همه چیز از باتری‌ها تا سیستم‌های دفاعی استفاده می‌شود، برای امنیت اقتصادی و ملی ضروری است.

ضرورت ایجاد یک ذخیره ملی از مواد معدنی حیاتی و اعتبارهای مالیاتی اخبار
به گزارش فولادبان، این طرح، بخشی از یک دیدگاه کلی صنعتی به ارزش ۱۰۰ میلیارد دلار است که کمپین هریس در روزهای اخیر مطرح کرد و همچنین خواستار ارائه مشوق‌های جدید و استفاده از قدرت‌های اضطراری دولت تحت قانون تولید دفاعی دوران جنگ سرد برای افزایش فرآوری داخلی مواد معدنی حیاتی شد.

کمپین هریس در بیانیه‌ای اعلام کرد: افزایش تولید داخلی با گام‌های نوآورانه و پایدار برای ساخت زنجیره‌های تأمین قوی‌تر مواد معدنی حیاتی در کنار متحدان و شرکای ما همراه خواهد بود، از جمله با تشویق سرمایه‌گذاری‌هایی که تولید این منابع را در ایالات متحده و کشورهای هم‌پیمان افزایش می‌دهد.» این بیانیه افزود: «این تلاش‌ها وابستگی ما به چین را کاهش می‌دهد، که در تولید بسیاری از مواد معدنی حیاتی پیشتاز است.

به‌عنوان بخشی از این طرح، کمپین اعلام کرد که هریس پیشنهاداتی برای ارائه اعتبار مالیاتی آمریکا رو به جلو در بخش‌های انرژی، تولید و کشاورزی دارد که “به نحوه رفتار با کارگران مرتبط است” و بخشی از هزینه آن از پیشنهاد هریس برای اصلاح نظام مالیاتی بین‌المللی تأمین می‌شود.

مواد معدنی حیاتی — که شامل ده‌ها ماده از جمله آنتیموان، لیتیوم و کبالت هستند — به‌عنوان مواد ضروری برای اقتصاد در نظر گرفته می‌شوند و در معرض خطر اختلال در تأمین قرار دارند. کمیته منتخب مجلس در دسامبر سال گذشته توصیه کرد که یک ذخیره از مواد معدنی حیاتی ایجاد شود “تا تولیدکنندگان آمریکایی را از نوسانات قیمت محافظت کند” و در برابر “سلاحی شدن تسلط چین در زنجیره‌های تأمین مواد معدنی حیاتی” محافظت نماید.

این کمیته همچنین توصیه کرد که یک میلیارد دلار برای گسترش ذخیره دفاع ملی موجود که موجودی از مواد معدنی حیاتی است و توسط وزارت دفاع مدیریت می‌شود، هزینه شود تا دسترسی اضطراری به تولیدکنندگان داخلی برای مقاصد دفاعی فراهم گردد.

کاخ سفید در بیانیه‌ای هفته گذشته گفت: «در چند دهه گذشته، چین بازار فرآوری و تصفیه مواد معدنی حیاتی را در دست گرفته و این امر باعث شده است که ایالات متحده و متحدان و شرکای ما در برابر شوک‌های زنجیره تأمین آسیب‌پذیر شوند و امنیت اقتصادی و ملی را تضعیف کند.» همچنین افزود: «با توجه به اینکه جهان در حال ساخت یک اقتصاد انرژی پاک است، پیش‌بینی می‌شود که تقاضا برای مواد معدنی حیاتی به‌طور نمایی افزایش یابد.»

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors