جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 06 مهر 1403 - 12 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تولید پایدار در بحران؛ استراتژی‌های اسفراین برای حفظ عملکرد

رئیس هیات مدیره مجتمع صنعتی اسفراین گفت: : در شرایط فعلی، حدود ۸۰ درصد برنامه‌های شرکت برای مقابله با محدودیت‌های انرژی به خوبی پیش رفته و عملیاتی شده است.

تولید پایدار در بحران؛ استراتژی‌های اسفراین برای حفظ عملکرد اخبار

کوروش خیرخواه در گفتگو با فولادبان با اشاره به برنامه‌های فولاد اسفراین برای مقابله با محدودیت‌های انرژی اظهار کرد: در شرایط فعلی، می‌توان گفت حدود ۸۰ درصد برنامه‌های شرکت به خوبی پیش رفته و عملیاتی شده است. در واقع تلاش کردیم با برنامه‌ریزی دقیق، محدودیت‌های انرژی را به حداقل برسانیم تا حتی در شرایط دشوار نیز به تولید ادامه دهیم.

وی ادامه داد: البته ظرفیت ما بالاتر از آن چیزی است که در حال حاضر داریم و در صورتی که محدودیت‌ها کاهش یابد، می‌توانیم کارایی بیشتری داشته باشیم. بر همین اساس، امیدواریم در شش ماهه دوم سال وضعیت بهبود یابد تا بتوانیم با عملکرد بهتری ادامه دهیم.

رئیس هیات مدیره مجتمع صنعتی اسفراین افزود: این شرکت به دلیل داشتن امکانات گسترده، یک نمونه منحصربه‌فرد در کشور محسوب می‌شود. ما در این مجتمع تمامی فرآیندهای تولید از جمله عملیات حرارتی، ماشین‌کاری و نصب قطعات را به صورت یکپارچه انجام می‌دهیم. این ویژگی باعث شده در مقایسه با سایر صنایع مشابه، امکانات و خدمات اسفراین بسیار منحصر به فرد و با کیفیت باشد.

به گفته خیرخواه، دولت و مسئولان باید توجه ویژه‌ای به تامین انرژی مورد نیاز صنایع داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در واقع محدودیت‌های انرژی می‌تواند باعث توقف طولانی‌مدت در تولید و به تبع آن آسیب به اقتصاد کشور شود. همچنین، باید به این نکته توجه کرد کارخانه‌هایی که بیشتر محصولات خود را به خارج صادر می‌کنند، نباید به دلیل مشکلات داخلی متوقف شوند. در نهایت، ما نیازمند حمایت‌هایی هستیم تا بدون دغدغه به فعالیت‌ها ادامه داده و نقش خود را در اقتصاد کشور به درستی ایفا کنیم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors