جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 01 مهر 1403 - 1 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

پایان معاملات بورس کالا/ شمش ۴۱ درصد فروخت

در معاملات امروز شنبه یکم مهرماه، 73 درصد از محصولات فولادی از تابلوی معاملات حذف شدند.

پایان معاملات بورس کالا/ شمش ۴۱ درصد فروخت اخبار

به گزارش فولادبان، امروز شنبه یکم مهر قرار بود ۲ میلیون و ۷۰۵ هزار و ۴۶۲ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که ۷۳۴ هزار و ۹۱۱ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۷۳ درصد محصولات از روی تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۲۵ هزار تن شمش بلوم، ۱۰ هزار و ۱۲۵ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۲۲ هزار و ۹۷۵ ریال را روی تابلوی معاملات به ثبت رساند.

علاوه بر این، ۲ هزار تن تقاضا از سوی مشتریان برای میلگرد آلیاژی ثبت شد که میزان عرضه آن ۶۰۰ تن با قیمت میانگین ۳۰۸ هزار و ۲۵۰ ریال بود.

در ادامه، ۵ هزار و ۹۱۱ تن میلگرد کلاف به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۸۰۵ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۶۷ هزار و ۹۹۵ ریال بود.

در ادامه، ۲۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق گالوانیزه خودرو ثبت شد که میزان عرضه آن ۳۰ هزار تن با قیمت میانگین ۴۲۹ هزار و ۴۰۵ ریال بود.

علاوه بر این، ۳۰۰ هزار تن تقاضا از سوی مشتریان برای گندله سنگ آهن ثبت شد که میزان عرضه آن ۳۰۰ هزار تن با قیمت میانگین ۵۵ هزار و ۵۸۹ ریال بود.

در ادامه، ۱۶۵ هزار تن تقاضا از سوی مشتریان برای کنسانتره سنگ آهن ثبت شد که میزان عرضه آن ۱۸۰ هزار تن با قیمت میانگین ۳۸ هزار و ۸۷۰ ریال بود.

در پایان آهن اسفنجی که ۴۰۰ هزار تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۱۶۳ هزار و ۶۵۰ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۱۲۳ هزار و ۹۸۳ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors