جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 01 مهر 1403 - 19 دقیقه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

آمار نهایی معاملات بورس کالا/ میلگرد آلیاژی ۲ درصد فروخت

براساس جزئیات معاملات امروز یکم مهر ۱۴۰۳ بورس کالا، 78 درصد از محصولات فولادی به فروش نرسید.

آمار نهایی معاملات بورس کالا/ میلگرد آلیاژی ۲ درصد فروخت اخبار

به گزارش خبرنگار فولادبان، امروز شنبه یکم مهر ماه ۱۴۰۳، از ۲ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۸۵ تن محصول فولادی عرضه‌شده در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۶۰۸ هزار و ۴۰۵ تن معادل ۲۲ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۳۵ هزار و ۷۵۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت که ۳ هزار و ۲۰۰ تن از آن به فروش رسید. قیمت میانگین موزون ثبت‌شده برای این محصول ۲۲۲ هزار و ۹۷۵ ریال بود.

از سوی دیگر، ۲۶ هزار و ۹۹۶ تن میلگرد آلیاژی عرضه شد که ۶۰۰ تن از آن به فروش رسید. قیمت میانگین موزون این محصول ۳۱۷ هزار و ۴۴۴ ریال بود.

همچنین، ۱۵ هزار و ۷۲۱ تن میلگرد کلاف عرضه شد که ۸۰۵ تن از آن به معامله رسید. قیمت این محصول با میانگین موزون ۲۶۷ هزار و ۹۹۵ ریال به فروش رفت.

در مورد ورق گالوانیزه خودرو، ۳۰ هزار تن از این محصول عرضه شد که ۲۰۰ تن به معامله رسید. این محصول با قیمت میانگین موزون ۴۲۹ هزار و ۴۰۵ ریال معامله شد.

علاوه بر این، ۶۴۰ هزار و ۵۰ تن کنسانتره سنگ آهن عرضه شد که ۱۶۵ هزار تن از آن با قیمت میانگین موزون ۳۸ هزار و ۸۷۰ ریال توسط مشتریان خریداری شد.

امروز فروشندگان سبد میلگرد ساده صنعتی، ورق سرد خودرو و ورق گرم، به ترتیب یک هزار و ۳۲۰ تن، یک هزار تن و ۶ هزار و ۷۹۸ تن عرضه داشتند که هیچ کدام به فروش نرفتند.

در همین حال، ۶۲۵ هزار تن گندله سنگ آهن در دسترس مشتریان قرار گرفت که ۳۰۰ هزار تن از آن یعنی ۴۸ درصد به فروش رسید. قیمت میانگین موزون ثبت‌شده برای این محصول ۵۵ هزار و ۵۸۹ ریال بود.

در ادامه، سنگ آهن کلوخه و سنگ آهن دانه بندی نیز به ترتیب ۷۰۰ هزار تن و ۴۰۰ هزار تن عرضه داشتند که هر دو از تابلوی معاملات حذف شدند.

در پایان، ۲۴۲ هزار تن آهن اسفنجی عرضه شد که ۱۳۸ هزار و ۶۰۰ تن از آن یعنی ۵۷ درصد با قیمت میانگین موزون ۱۲۴ هزار و ۱۴۸ ریال به فروش رسید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors