جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 23 شهریور 1403 - 5 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ بانکی و خودرویی؛ پیشروهای هفته آینده بورس

کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به چالش‌ها و ریسک‌های عجیب و غریبی که در ماه‌های گذشته به بازار تحمیل شده، احتمالاً گروه‌های بانکی و خودرویی شرایط بهتری را تجربه کنند و بتوانند به بازار کمک کنند.

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ بانکی و خودرویی؛ پیشروهای هفته آینده بورس اخبار

پیام الیاس کردی در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار سرمایه بیان کرد: زمانی که ریاست سازمان جدیدی منصوب می‌شود، همه انتظار دارند تغییرات مثبتی در بازار رخ دهد و شاهد وضعیت سبز و مثبت در معاملات باشیم؛ اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. از طرفی، ارزش معاملات نیز به شدت پایین بوده و هرچند شاهد ورود پول به بازار هستیم، با این وجود بورس هنوز تجربه‌ای عجیب و متفاوت را پشت سر نگذاشته است.

وی ادامه داد: بورس تهران شبیه بیماری می‌ماند که روی تخت بیمارستان افتاده و در حال از دست دادن خون است و باید در ابتدا باید جلوی خونریزی آن گرفته شود. بر همین اساس به اقدامات فوری نیاز داریم که یکی از آنها، ایجاد اعتماد دوباره در سرمایه‌گذاران به ویژه در دیدگاه‌های بلندمدت و میان‌مدت است.

کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: ناگفته نماند به نظر می‌رسد دولت سیزدهم باید برخی از محدودیت‌ها مانند دامنه نوسان را لغو کند تا بتوانیم به سمت بهبود روند بازار حرکت کنیم.

کردی در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، به نظر من هفته آینده شرایط بهتری خواهیم داشت. البته، پیش‌بینی بازار بسیار دشوار خواهد بود، به ویژه با توجه به چالش‌ها و ریسک‌های عجیب و غریبی که در ماه‌های گذشته به بازار تحمیل شده است. اما با توجه به آنچه که می‌بینم، احتمالاً گروه‌های بانکی و خودرویی شرایط بهتری را تجربه کنند و بتوانند به بازار کمک کنند.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors