جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 22 شهریور 1403 - 5 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
«گندله» درآمدزاترین محصول شرکت صبانور شد:

رشد ۳۹ درصدی درآمد “کنور” طی یک ماه

شرکت توسعه معدني و صنعتي صبانور در گزارش فعالیت مردادماه سال جاری مجموع درآمد حاصل از فروش محصولات در دوره یک‌ ماهه برابر با 502 میلیارد تومان بود و در مدت 5 ماه سپری‌ شده از ابتدای سال مالی نیز درآمد آن بالغ ‌بر 2 هزار و 623 میلیارد تومان اعلام شد. 

رشد ۳۹ درصدی درآمد "کنور" طی یک ماه اخبار
به گزارش فولادبان، شرکت توسعه معدني و صنعتي صبانور در گزارش فعالیت مردادماه سال جاری مجموع درآمد حاصل از فروش محصولات در دوره یک‌ ماهه برابر با ۵۰۲ میلیارد تومان بود و در مدت ۵ ماه سپری‌ شده از ابتدای سال مالی نیز درآمد آن بالغ ‌بر ۲ هزار و ۶۲۳ میلیارد تومان اعلام شد.

رشد ۳۹ درصدی درآمد "کنور" طی یک ماه اخبار

درآمد ماهانه‌ای که “کنور” از فروش محصولات در مرداد ‌ماه به دست آورد، مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بود و لازم به ذکر بوده که سرمایه ثبت شده این شرکت ۳ هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان اعلام شده است.
درآمد‌های عملیاتی “کنور” در مرداد سال ۱۴۰۳
این گزارش نشان می‌دهد میزان درآمدی که “کنور” در مردادماه ۱۴۰۳ از فروش داخلی ارائه داد، شاهد رشد ۳۹ درصدی نسبت به تیرماه بود. از طرفی در مقایسه با مرداد سال گذشته نیز این شرکت توانست حدود ۷۵ درصد افزایش درآمد را به ثبت برساند.
رشد ۳۹ درصدی درآمد "کنور" طی یک ماه اخبار
در این راستا بیشترین درآمد ماهانه‌ این شرکت مربوط به فروش محصول «گندله» با ۳۹۰ میلیارد تومان بود که نرخ فروش آن به ۵ میلیون و ۲۵۶ هزار تومان در ازای هر تن رسید. همچنین «کنسانتره» با مبلغ تقریباً ۱۱۱ میلیارد تومان توانست برای “کنور” طی این بازه زمانی درآمد کسب کند.
به گزارش فولادبان، شرکت توسعه معدني و صنعتي صبا نور در مرداد ‌ماه سال جاری ۱۰۱ هزار و ۷۳۲ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند که نسبت ماه گذشته ۱۶ درصد افزایش فروش را به همراه داشته است.
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors