جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 19 شهریور 1403 - 1 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اشتغال مستقیم بیش از یک هزار نفر در جانجا/ معدنی در تراز جهانی بر روی کمربند فلزات

سرپرست دیوان محاسبات استان سیستان و بلوچستان به همراه نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان استانی از برخی پروژه های مهم استان بازدید کرد.

اشتغال مستقیم بیش از یک هزار نفر در جانجا/ معدنی در تراز جهانی بر روی کمربند فلزات اخبار
به گزارش فولادبان، امین حسین زاده، سرپرست اداره کل دیوان محاسبات استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وضعیت معدن مس جانجا اظهار داشت: بر اساس مطالعات موجود، با تکمیل اکتشافات محدوده معدنی جانجا، بالغ بر یک میلیارد تن کانسنگ ذخیره می‌شود، که این خود می تواند به یکی از بزرگترین معادن در حوزه مس کشور تبدیل شود.
وی بر تاکید بر تسریع در اجرای این طرح بزرگ معدنی که اشتغال جوانان این منطقه را به دنبال دارد، افزود: به نظر می رسد با بهره برداری از مرحله نخست این پروژه، زمینه اشتغال یک هزار نفر به طور مستقیم و پنج هزار نفر دیگر به طور غیر مستقیم فراهم خواهد شد.

به گزارش فولادبان، معدن مس جانجا یک معدن در تراز جهانی به شمار می‌رود و می‌توان از آن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین معادن در حوزه مس کشور نام برد. در واقع استان سیستان و بلوچستان با قرار داشتن بر روی کمربند فلزی و معدنی جهان که از صربستان تا پاکستان ادامه دارد، یکی از استان‌های بزرگ معدنی کشور محسوب می‌شود.توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال و رفاه برای مردم منطقه از مهم‌ترین اثرات اجرای طرح در این منطقه کم‌برخوردار کشور به شمار می‌رود و امید است با تکمیل و راه‌اندازی آن، چهره سیستان و بلوچستان در سال‌های آینده متفاوت از اکنون باشد.

همان‌طور که عنوان‌شد رهبری شرکت جانجا بر عهده توسعه معادن و فلزات (ومعادن) قرار دارد و شرکت‌های تابعه این مجموعه نیز در اجرای پروژه دخیل هستند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors