جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 16 شهریور 1403 - 1 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ فلزات اساسی؛ گروه پیشروی هفته آینده

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در حال حاضر، با توجه به اینکه در کف قیمت‌های بین‌المللی گروه کشاورزی شاهد افزایش هستیم، به نظر می‌رسد بخش دارویی و فلزات اساسی برای سهامداران جذاب باشند.

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ فلزات اساسی؛ گروه پیشروی هفته آینده اخبار

مریم محبی در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار سرمایه مطرح کرد: در چند روز اخیر، مهم ترین اتفاق، شدت یافتن استقبال از بورس تهران است که به همین دلیل، بازار توانست مجدداً به محدوده ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار واحدی بازگردد و این محدوده از نظر تکنیکالی اهمیت زیادی دارد.

وی در ادامه افزود: البته ناگفته نماند بخشی از روند مثبت بازار سرمایه به دلیل حمایت عبدالناصر همتی، وزیر اقتصاد از بورس است. در واقع وی اعلام کرد برنامه‌ای برای افزایش نرخ بهره با هدف کاهش تورم ندارد؛ چرا که چنین روشی در ایران جوابگو نیست. این اتفاق بازار را خوشبین کرد؛ اما هنوز سایر ابهامات مانند تنش‌های منطقه و جذابیت بیشتر بازار طلا سر جای خود باقی مانده‌اند.

به گفته کارشناس بازار سرمایه، در هفته جاری تعطیلات زیادی وجود داشت و باید دید هفته آینده همچنان پول وارد بازار می‌شود یا خیر!

محبی گفت: در واقع هفته آینده افزایش ارزش معاملات و ورودی نقدینگی به بورس تهران حرف اول را می‌زند. بر همین اساس، در صورتی که این دو اتفاق رخ دهد و چند روز از بازار استقبال شود، احتمال افزایش قیمت‌ها در بورس وجود دارد.

وی با اشاره به گروه‌های پیشروی هفته آتی اظهار کرد: در حال حاضر، با توجه به اینکه در کف قیمت‌های بین‌المللی گروه کشاورزی شاهد افزایش هستیم، به نظر می‌رسد بخش دارویی و فلزات اساسی برای سهامداران جذاب باشند. همچنین سهم‌های بزرگ‌تر که نقدینگی بیشتری دارند نیز احتمالاً مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors