جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 28 تیر 1403 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان مطرح شد؛

مدیرعامل لوله گستر به مراکز بازرسی معرفی شد

نماینده مردم اسفراین، بام و صفی آباد گفت: در شرکت فولاد لوله گستر اسفراین مدیریتی شکل گرفته بود که شرایط کارخانه را روز به روز بدتر کرد و مدیری که آنجا مشغول به کار بود برکنار و به مراکز بازرسی فرستاده شد.

مدیرعامل لوله گستر به مراکز بازرسی معرفی شد اخبار

هادی قوامی در گفتگو با فولادبان با اشاره به وضعیت نامناسب یکی از شرکت‌های فولادی اسفراین بیان کرد: در شرکت لوله گستر اسفراین که یکی از شرکت‌های تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) است، مدیریتی شکل گرفته بود که شرایط کارخانه را روز به روز بدتر کرد و در حال حاضر، وضعیت خوبی در این شرکت وجود ندارد. به همین دلیل مدیری که آنجا مشغول به کار بود برکنار و به مراکز بازرسی فرستاده شد.

وی در ادامه اضافه کرد: متاسفانه شرایط ناجوری برای شرکت لوله گستر فولاد پیش آمده و لوله‌های مورد نیاز نفتی را برخلاف شعار امسال از چین وارد می‌کنند.

به گفته نماینده مردم اسفراین، بام و صفی آباد، وزارت صمت باید پاسخگوی شرایط این کارخانه باشد تا ازاین وضعیت خارج شود؛ با وجود اینکه تا امروز خدمتی در راستای شعار سال نداشته اسنت.

قوامی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین به دلیل وضعیت آشفته‌ای که در شرکت لوله گستر پیش آمده، وزارت صنعت، معدن و تجارت باید پاسخگو باشد که چرا باعث رکود در این شرکت شده است. بر همین اساس، می‌توان گفت در صورتی که این روند ادامه داشته باشد، وضعیت اسفناکی برای شرکت لوله گستر اسفراین پیش بینی می‌شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors