جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 23 تیر 1403 - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بررسی سود عملیاتی فولادی‌های بورسی/ “فافزا” آخر شد

برخی شرکت‌های فولادی در بورس توانستند طی دو سال اخیر سود عملیاتی خوبی را کسب کردند و برخی دیگر نیز در روند منفی قرار گرفتند؛ بر همین اساس شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد ارفع و فولاد خراسان به ترتیب پله‌های اول تا سوم را کسب کردند و غلتک سازان سپاهان، فولاد آلیاژی یزد و فولاد افزا سپاهان در 3 رتبه آخر این تحلیل قرار گرفتند.

بررسی سود عملیاتی فولادی‌های بورسی/ "فافزا" آخر شد عینک فولادی

به گزارش خبرنگار فولادبان و با بررسی‌های صورت گرفته، برخی شرکت‌های فولادی در بورس توانستند طی دو سال اخیر سود عملیاتی خوبی را کسب کردند و برخی دیگر نیز در روند منفی قرار گرفتند. بر همین اساس شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد ارفع و فولاد خراسان به ترتیب پله‌های اول تا سوم را کسب کردند و غلتک سازان سپاهان، فولاد آلیاژی یزد و فولاد افزا سپاهان در ۳ رتبه آخر این تحلیل قرار گرفتند.

در این راستا، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دوره منتهی به سال ۱۴۰۲ با سود عملیاتی ۷۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در رتبه اول قرار گرفت که نسبت به دوره منتهی در ۱۴۰۱ حدود ۴۶ درصد افزایش پیدا کرده است. از طرفی، فولاد ارفع نیز با رشد ۴۳ درصدی توانست سود ۵ هزار و ۶۶۰ میلیارد تومانی را به ثبت برساند.

بررسی سود عملیاتی فولادی‌های بورسی/ "فافزا" آخر شد عینک فولادی

بر اساس این گزارش، شرکت فولاد خراسان در دوره منتهی به سال ۱۴۰۱ حدود ۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان بود که توانست در دوره منتهی به ۱۴۰۲ با رشد ۱۴۳ درصدی به عدد ۵ هزار و ۲۵۱ میلیارد تومان دست پیدا کند و در واقع این شرکت بیشترین رشد سود عملیاتی را نسبت به سایر شرکت‌ها داشته است.

طبق گزارشات منتشرشده از صورتحساب‌های شرکت‌ها در سامانه کدال، شرکت فولاد هرمزگان، ذوب آهن اصفهان و تولیدی فولاد سپید فراب کویر در این تحلیل تنها شرکت‌هایی بودند که سود عملیاتی آنها منفی بود. در واقع “هرمز” با ۱۵ درصد، “ذوب” با ۳۲ درصد و “فجر” با ۲۵ درصد افت جزو منفی‌های این لیست بودند.

همچنین در دوره منتهی به سال ۱۴۰۲ شرکت غلتک سازان سپاهان با حدود ۴۲۰ میلیارد تومان، صنایع فولاد آلیاژی یزد ۸۷ میلیارد تومان و فولاد افزا سپاهان ۸۶ میلیارد تومان سود عملیاتی ثبت کردند که در ۳ رتبه پایانی این لیست قرار گرفتند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors