جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 15 تیر 1403 - 3 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ امید نمادهای فولادی به آشتی دولت با بازار آزاد

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: اسلب و سایر محصولات فلزی به دلیل بحث بازگشت ارز، صرفه اقتصادی ندارند و سود ارزی آن به جیب دلالان می‌رود و در صورت انتخاب رئیس جمهوری که با بازار آزاد است، فولادی‌ها و فلزات شرایط بهتری خواهند داشت.

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ امید نمادهای فولادی به آشتی دولت با بازار آزاد اخبار

محمدرضا ترابی در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار سرمایه بیان کرد: در دو روز اخیر وضعیت بورس تهران بهتر شده که البته به نظر می‌رسد این شرایط موقت است. در حال حاضر، در برخی سهام به ویژه سهم‌های بزرگ به دلیل شاعبه‌هایی که در انتخابات پیش آمده، تا حدودی جلوی فروش آنها را گرفته‌اند.

وی در ادامه اضافه کرد: در دو روز پایانی هفته، بورس به صورت مدیریتی مثبت شد و ابهام انتخابات همچنان سر جای خود است؛ البته برای فعالان بورسی خیلی تفاوت دارد که چه کسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود. بنابراین اگر بخواهیم وضعیت شنبه بازار را پیش بینی کنیم، باید به صندوق‌های رای توجه کرد. از سوی دیگر، در حال حاضر حدود ۴ سال و نیم است که بازار با درجازدن رشد نداشته و تنها به دنبال اصلاح است.

کارشناس بازار سرمایه با تأکید بر اینکه بورس مستعد رشد است اما شرایط دقیق آن از روز شنبه مشخص می‌شود، گفت: در واقع هر کسی در بازار برای خود به گونه‌ای تحلیل می‌کند و فعالان هر کدام ویژگی‌های مثبت کاندیدها را بیان می‌کنند. بنابراین وضعیت هفته آینده کاملا متکی به نتیجه انتخابات است و باید به سیاست رئیس جمهور منتخب آینده توجه کرد.

ترابی در پایان خاطرنشان کرد: هفته آینده گروه‌های پیشرو بسته به نتیجه انتخابات دارد؛ اگر کسی انتخاب شود که از قیمت گذاری دستوری فاصله بگیرد، اولین گروهی که نقش آفرینی کند، فلزات خواهد بود. در واقع اسلب و سایر محصولات فلزی به دلیل بحث بازگشت ارز، صرفه اقتصادی ندارند و سود ارزی آن به جیب دلالان می‌رود و در صورت انتخاب رئیس جمهوری که با بازار آزاد است، فولادی‌ها و فلزات شرایط بهتری خواهند داشت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors