جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 10 تیر 1403 - 2 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
دبیرکل خانه صمت مطرح کرد:

قیمت‌گذاری دستوری کمر صنعت کشور را شکسته است / سامانه‌ها، فسادزا هستند

دبیرکل خانه صمت گفت: ما صنعتگران به شدت از عملکرد سامانه ها ناراضی هستیم. این سامانه ها تکالیف اضافی را بر دوش صاحبان صنایع گذاشته است و نقشی در کنترل فساد ندارد. تمام فسادهای بزرگ در همین سیستم های سامانه ای و ظاهرا کنترلی روی داده است رکورد فساد در این سامانه ها شکسته شده است، نارضایتی خودمان را از این وضعیت در این روز مقدس عرض می کنیم.

قیمت‌گذاری دستوری کمر صنعت کشور را شکسته است / سامانه‌ها، فسادزا هستند اخبار

به گزارش فولادبان، محمدرضا مرتضوی، دبیرکل خانه صنعت و معدن در مراسم روز ملی صنعت و معدن اظهار داشت: تولیدکنندگان و صنعتگران تابع مقررات هستند این در حالی است که باید قوانین در راستای حمایت از بخش تولید باشد.

دبیرکل خانه صنعت و معدن افزود: ما مخالف مالیات ستانی عادلانه نیستیم نیاز است تا هزینه کرده‌ها روشن شود و این مالیات‌ها باید صرف هزینه‌های زیرساختی در صنعت شود.

وی با بیان اینکه قیمت‌گذاری دستوری کمر صنعتگران را شکسته است گفت: قیمت‌گذاری نه‌تنها برای بخش صنعت و تولید بلکه نفعی برای مصرف‌کنندگان نیز نداشته و ثابت شده است که نظام قیمت‌گذاری دستوری به نفع تولید نبوده، بلکه موجب ایجاد فساد شده است.

مرتضوی ادامه داد: برای ایجاد انگیزه و بهبود معیشت کارگران، ما به عنوان بخش تولید آمادگی داریم برای تامین نیازهای اساسی کارگران با دولت همکاری کنیم تا استانداردهای لازم برای معیشت آنان فراهم شود.

دبیرکل خانه صنعت و معدن خاطرنشان کرد: برخی از سامانه‌ها موجب بروز برای بخش خصوصی شده است که باید این سامانه‌ها مورد بازنگری قرار گیرد تا منجر به ایجاد فساد نشود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors