جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 04 تیر 1403 - 4 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
معاون وزیر صمت عنوان کرد:

نهضت احیای واحدهای صنعتی راکد ادامه دار باشد

معاون وزیر صمت با اشاره به احیای واحدهای راکد و افزایش ظرفیت واحدهایی که با ظرفیتی کمتر از ۵۰ درصد فعال بودند، گفت: نهضت احیای واحدهای راکد باید در دولت‌های آینده نیز همچنان ادامه دار باشد.

نهضت احیای واحدهای صنعتی راکد ادامه دار باشد عینک فولادی

به گزارش فولادبان، فرشاد مقیمی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به اینکه علاوه بر احیای واحدهای راکد باید نوسازی و به‌سازی واحدهای اقتصادی را در دستور کار قرار دهیم، گفت: برگزاری این همایش اتفاقات مثبتی را زمینه افزایش تولید رقم خواهد زد و نهضت احیای واحدهای راکد باید در دولت‌های آینده نیز همچنان ادامه دار باشد.

وی افزود: امروز بخشی از اقداماتی که در نهضت احیای واحدهای راکد رخ داده، اطلاع رسانی شده، زیرا تنها واحدهای راکد احیا نشده و واحدهایی وجود دارد که خودشان احیا شدند و در آن واحدها طرح توسعه اجرا شده است؛ به طور مثال واحدی احیا شده که موجب احیای واحد دیگری هم شده است. به عبارت دیگر واحدی به تنهایی احیا نشده بلکه در پی آن موجب احیای واحدهای دیگر هم شده که قطعاً یکی دیگر از دستاوردهای مثبت دولت سیزدهم در زمینه رشد اقتصاد کشور به شمار می‌رود و البته واحدهایی در کشور وجود دارد که احیا شدند و پس‌از احیا با استفاده درست از ظرفیت‌های داخلی واحد موجب ارتقای همان واحد شده است.

معاون وزیر صمت با اشاره به افزایش ظرفیت واحدهای زیر ۵۰ درصد کارکرد، ادامه داد: افزایش ظرفیت واحدهایی که با ظرفیتی کمتر از ۵۰ درصد فعال بودند نیز در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد؛ افزایش ظرفیت موجب می‌شود واحد در مسیر راکد شدن قرار نگیرد، زیرا اگر واحد راکد شود برای احیای آن نیاز به انرژی دو برابری خواهد بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors