جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 03 تیر 1403 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
دستیار وزیر امور خارجه آمریکا خبر داد:

حمایت ایالات متحده از طرح آنگولا برای فرآوری مواد معدنی حیاتی و صادرات نیرو

به گفته یک مقام ارشد، ایالات متحده از تلاش‌های آنگولا برای تنوع بخشیدن از یک اقتصاد وابسته به نفت به تبدیل شدن به یک فرآوری مواد معدنی حیاتی و صادرکننده انرژی پاک حمایت می‌کند.

حمایت ایالات متحده از طرح آنگولا برای فرآوری مواد معدنی حیاتی و صادرات نیرو اخبار

به گزارش فولادبان، جفری پیات، دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور منابع انرژی روز سه شنبه در یک نشست خبری آنلاین گفت: «آنگولا و ایالات متحده در تمام نقاط مهم مربوط به دسترسی به انرژی، امنیت انرژی، کربن زدایی و مواد معدنی حیاتی همسو هستند.

این کشور آفریقای جنوبی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت خام در این قاره، به کانون توجه ایالات متحده در کمپین خود برای تامین مواد معدنی حیاتی مانند مس در رقابت با چین تبدیل شده است. بانک صادرات و واردات ایالات متحده میلیاردها دلار را در پروژه های انرژی پاک برای تقویت ظرفیت در کشوری که قصد فروش برق مازاد در سراسر منطقه را دارد، اختصاص داده است.

پیات هفته گذشته از لواندا، پایتخت این کشور دیدن و با وزرای نفت و انرژی این کشور دیدار کرد. بر اساس متن این اظهارات، او گفت که مقامات درباره ساخت زیرساخت های انتقال و اتصال به شبکه مورد نیاز برای آنگولا برای تبدیل شدن به “صادر کننده بزرگ انرژی به بقیه کشورهای جنوب صحرای آفریقا” مذاکره کردند.

به گفته Pyatt، ExIm وام ۹۰۰ میلیون دلاری برای مزارع خورشیدی در آنگولا را که توسط توسعه‌دهنده آمریکایی Sun Africa “متعهد به استفاده از اجزای غیر چینی” ساخته شده بود، منعقد کرد.

او گفت که آنگولا همچنین علاقه مند به توسعه زیرساخت های فرآوری پایین دستی برای مواد معدنی حیاتی است و افزود که مجمع مشارکت امنیت مواد معدنی با حمایت ایالات متحده تولیدکنندگان و مشتریان را برای یافتن فرصت های مالی بالقوه از ایالات متحده، اتحادیه اروپا و دیگران برای تحقق چنین پروژه هایی به ارمغان می آورد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors