جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار بورس کالا 02 تیر 1403 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

اطلاعیه عرضه بورس کالا/ عرضه ۲ میلیون تنی محصولات فولادی

براساس اطلاعیه عرضه روز شنبه ( دوم تیر ۱۴۰۳) شاهد عرضه 12 محصول فولادی هستیم.

اطلاعیه عرضه بورس کالا/ عرضه ۲ میلیون تنی محصولات فولادی اخبار بورس کالا

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا، امروز شنبه دوم تیر ۱۴۰۳، ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۸۳۶ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا عرضه می‌شوند.

در همین حال، ۳۰ هزار و ۲۵۰ تن شمش بلوم با قیمت ۲۵۲ هزار و ۶۳ ریال عرضه می‌شود. ضمن اینکه این محصول کاهش ۱٫۹ درصدی قیمت پایه و افت ۲۶ درصدی حجم عرضه را نسبت به هفته گذشته به ثبت رسانده است.

همچنین، ۱۱ هزار و ۵۰۶ تن میلگرد ساده صنعتی با قیمت پایه ۳۴۲ هزار و ۴۳۸ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت که نشان از ثبات حجم عرضه این محصول دارد.

علاوه بر این، فروشندگان میلگرد آلیاژی، امروز ۳۵ هزار تن از این محصول را با قیمت پایه ۳۲۲ هزار و ۶۹۱ ریال عرضه خواهند کرد. ضمن اینکه در حالی قیمت پایه این محصول رشد ۵٫۴ درصدی را نسبت به هفته گذشته به ثبت رسانده است که حجم عرضه آن کاهش ۳۳ درصدی را نشان می‌دهد.

در همین حال، میلگرد کلاف به میزان ۱۷ هزار و ۲۳۴ تن عرضه می‌شود. ضمن اینکه قیمت پایه این محصول ۲۸۰ هزار و ۷۵۱ ریال خواهد بود که از افت ۱٫۷ درصدی قیمت پایه این محصول حکایت دارد.

همچنین، یک‌هزار تن ورق سرد خودرو با قیمت ۳۷۲ هزار و ۹۰۰ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه این محصول رشد ۰٫۳ درصدی و افزایش ۷ درصدی را به ترتیب برای قیمت پایه و حجم عرضه به ثبت رسانده است.

در همین حال، ۳۰ هزار تن ورق گالوانیزه خوردو با قیمت ۴۵۴ هزار و ۹۹۹ ریال عرضه می‌شود. ضمن اینکه قیمت پایه این محصول نسبت به هفته گذشته افزایش ۱٫۹ درصدی داشته است.

همچنین، ۱۸ هزار و ۴۵۶ تن ورق گرم با قیمت پایه ۳۱۵ هزار ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت که نشان از ثبات قیمت پایه این محصول دارد.

علاوه بر این، فروشندگان سنگ آهن دانه بندی، امروز ۳۹۰ هزار تن از این محصول را با قیمت پایه ۱۴ هزار و ۱۷۵ ریال عرضه خواهند کرد که از رشد ۳٫۱ درصدی قیمت پایه این محصول حکایت دارد.

در همین حال، سنگ آهن کلوخه به میزان ۲۰۰ هزار تن عرضه می‌شود. ضمن اینکه قیمت پایه این محصول ۶ هزار و ۳۷۰ ریال خواهد بود که نشان از افت ۵٫۳ درصدی قیمت پایه این محصول دارد.

همچنین، ۵۶۰ هزار و ۳۰۰ تن کنسانتره سنگ آهن و ۶۴۷ هزار تن گندله سنگ آهن به ترتیب با قیمت ۳۶ هزار و ۴۶۴ ریال و ۵۱ هزار و ۸۰۲ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

در پایان، شاهد عرضه ۲۹۰ هزار تن آهن اسفنجی با قیمت پایه ۱۲۴ هزار و ۸۶ ریال خواهیم بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors