جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 29 خرداد 1403 - 1 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
یک نماینده مجلس مطرح کرد:

وزارتخانه‌های صمت و نیرو هماهنگ شوند/ تراز تجاری منفی و کاهش درآمد با قطع برق واحدهای تولیدی

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس با اشاره به ضرورت بهینه‌سازی مصرف برق در واحدهای صنعتی و تولیدی، گفت: لازمه تحقق موضوع نوسازی تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی و بهبود روش‌های تولید است.

وزارتخانه‌های صمت و نیرو هماهنگ شوند/ تراز تجاری منفی و کاهش درآمد با قطع برق واحدهای تولیدی اخبار

به گزارش فولادبان، روح‌الله عباسپور، نماینده مجلس درباره ضرورت تامین برق موردنیاز صنایع در فصول گرم سال، گفت: صنایع یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور است و در صورت بروز قطعی برق در تابستان و گاز در زمستان می‌تواند به ضررهای مالی و ایجاد مشکلات جدی در مسیر تولید منجر شود.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورت قطعی برق، فعالیت واحدهای صنعتی تحت تاثیر قرار گرفته و درآمد آن‌ها نیز کم می‌شود، بنابراین این واحدها در تامین هزینه‌هایی مانند دستمزد کارگران، پرداخت بیمه، مالیات با مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌شوند.

وی اضافه کرد: قطعی برق واحدهای تولیدی و کاهش تولید موجب از دست رفتن بازارهای صادراتی و از بین رفتن تراز تجاری کشور است از سوی دیگر با وجود تلاش بسیار تولیدکنندگان برای به دست آوردن بازارهای جهانی، در صورت بدعهدی در ارائه کالاها به دلیل قطعی برق، این تولیدکنندگان با مشکلات بسیاری روبه‌رو خواهند شد بنابراین وزارتخانه‌های نیزو و صمت باید برنامه‌ریزی دقیقی برای تامین برق موردنیاز این واحدهای تولیدی داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با اشاره به ضرورت بهینه‌سازی مصرف برق در واحدهای صنعتی و تولیدی، تصریح کرد: لازمه تحقق موضوع نوسازی تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و بهبود روش‌های تولید است که باید در این راستا نیز تلاش مناسبی صورت گیرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors