جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 29 خرداد 1403 - 1 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
نماینده جیرفت خبر داد:

مشکلات معادن راکد جنوب کرمان رفع می‌شود/ معضل تامین برق طرح‌های صنایع معدنی بررسی شود

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات معادن راکد جنوب کرمان با توافقات انجام شده و قول مساعد وزیر صنعت، معدن و تجارت به زودی رفع می‌شود که در این راستا وزیر صمت نیز به این منطقه سفر می‌کند.

مشکلات معادن راکد جنوب کرمان رفع می‌شود/ معضل تامین برق طرح‌های صنایع معدنی بررسی شود اخبار

به گزارش فولادبان، بهنام سعیدی نماینده مردم جیرفت با اشاره به به دیدار با وزیر صمت و گفتگوهای صورت گرفته پیرامون فعال‌سازی معادن راکد بیان کرد: با فعال سازی این معادن در جنوب کرمان در منطقه ظرفیت مناسبی برای اشتغال جوانان و تحول آفرینی فراهم خواهد شد.

وی افزود: در این دیدار موضوعات و مباحث اقتصادی حوزه انتخابیه از جمله مشکلات مربوط به بخش صنعت و معدن و حوزه‌های مختلف در حوزه ماموریت‌های وزارت صمت مورد بررسی قرار گرفت.

سعیدی ادامه داد: در این نشست محورهای مورد توافق با وزیر صنعت، معدن و تجارت از جمله فعال‌سازی معادن شرکت ملی مس شامل معدن مس کرور و معدن دلفارد، تامین برق طرح های صنایع معدنی جیرفت و عنبرآباد، احداث خط انتقال برق معدن ساردوئیه و تأمین اعتبار برای تکمیل ساختمان سازمان صمت جنوب کرمان بود که با دستور ویژه وزیر صمت نسبت به تسریع در رفع مشکلات این حوزه اقدام می‌شود.

نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس دوازدهم تاکید کرد: اولویت اشتغال در معادن جیرفت و عنبرآباد، جوانان بومی منطقه است و فعال کردن معادن موجب اشتغالزایی می‌شود.

وی یادآور شد: در این نشست مقرر شد، وزیر صمت به زودی همزمان با افتتاح پروژه‌های صنعتی و معدنی جنوب کرمان مشکلات حوزه ماموریت این وزارتخانه را در این منطقه از نزدیک بررسی کند و در حوزه‌های مختلف اقدامات لازم انجام شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors