جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 29 خرداد 1403 - 1 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان مطرح شد؛

قطع امید فولادی‌ها از علی آبادی/ سیاست‌گذاری‌های مخرب و عدم باور مشکلات تولید

رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران گفت: سیاست‌گذاری‌های وزارت صمت اشتباه بوده، اما زمانی که با وزارتخانه در این باره که صحبت می‌کنیم، مشکلات را گردن نمی‌گیرند؛ در این بین سوالی پیش می‌آید و آن این است که چه کسی این سیاست‌گذاری‌های اشتباه را وضع می‌کند؟

قطع امید فولادی‌ها از علی آبادی/ سیاست‌گذاری‌های مخرب و عدم باور مشکلات تولید اخبار

بهرام شکوری در گفتگو با فولادبان با اشاره به تمرکز وزیر صمت به برقی کردن خودروها بیان کرد: امروزه با توجه به شرایط فعلی، مسلماً خودروسازان باید تمرکز کنند تا بتوانند خودروهای برقی تولید کنند؛ اما با این وجود ناگفته نماند که مواد معدنی و صنایع معدنی برای ساخت آنها نقش اساسی دارد. از سوی دیگر، تکنولوژی‌های نوین نیز باید در کشور به سمت داخلی کردن محصولات حرکت کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: در مجموع می‌توان گفت سیاست‌گذاری‌های وزارت صمت اشتباه بوده؛ اما زمانی که با وزارتخانه در این باره که صحبت می‌کنیم، مشکلات را گردن نمی‌گیرند. در این بین سوالی پیش می‌آید و آن این است که چه کسی این سیاست‌گذاری‌های اشتباه را وضع می‌کند؟ باید آنها را افشا کنند تا فعالان بدانند با چه کسی روبرو هستند.

به گفته رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران طی یک سال، نمی‌توان ارزیابی از عملکرد وزیر صمت داشت؛ اما وزارتخانه‌ای به این بزرگی، وقتی هر روز سیاست خود را تغییر می‌دهد مشخص است وضعیت عملکرد آن به خوبی پیش نمی‌رود.

شکوری در پایان خاطرنشان کرد: ناگفته نماند سال گذشته وزیر صمت اظهار داشت که من وزیر التماسی شدم؛ بر همین اساس، زمانی که وزیر این‌گونه می‌گوید چه انتظاری می‌توان از عملکرد آن داشت؟ وزیر صمت متولی بخش صنعت و معدن و وزارت کشور است و سیاست‌گذاری‌های تولید، ارائه دارایی و… را نباید بانک مرکزی انجام دهد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors