جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 27 خرداد 1403 - 1 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان مطرح شد؛

منتظر تصویب آیین نامه از سوی وزارتخانه‌ها هستیم/ بازگشت رونق نسبی به بازار فولاد با طرح نهضت مسکن ملی

رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: هنوز جزئیات دقیق آیین نامه تامین مصالح ساختمانی از جمله فولاد که برای نهضت ملی مسکن مطرح شده، به طور کامل مشخص نیست.

منتظر تصویب آیین نامه از سوی وزارتخانه‌ها هستیم/ بازگشت رونق نسبی به بازار فولاد با طرح نهضت مسکن ملی اخبار

بهرام سبحانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان فولاد ایران در گفتگو با فولادبان، در خصوص تصمیم وزارت راه و شهرسازی و بورس کالا در راستای تصمیم این دو نهاد مبنی بر عرضه تامین مصالح مورد نیاز ساخت مسکن ملی با قیمت مناسب در بورس کالا، بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه این دو نهاد، در حال حاضر جزئیات دقیق آیین نامه تامین مصالح ساختمانی از جمله فولاد توسط وزارت راه و صمت، برای نهضت ملی مسکن مطرح شده، به طور کامل مشخص نیست و باید آیین نامه آن ابلاغ شود تا بتوان با همکاری بانک مرکزی این طرح را به مرحله اجرا رساند.

وی در ادامه اضافه کرد: بر همین اساس، به نظر می‌رسد در صورتی که آیین نامه تامین مصالح ساختمانی از جمله فولاد برای نهضت ملی مسکن اجرایی شود، بازار آهن و فولاد که در حال حاضر در رکود به سر می‌برد، تا حدی از وضعیت خود خارج خواهد شد.

رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران تصریح کرد: در واقع در صورتی که ساخت و سازها در کشور شروع شود، می‌توان گفت تا حدودی شرایط بازار بهبود یابد. البته در بازار به هر حال یک رکود نسبی مشاهده می شود؛ به این معنا که مصرف و تقاضا آنطور که باید قوی نیست و در صورتی که نهضت مسکن ملی آغاز شود، می‌تواند پویایی را به بازار برگرداند.

سبحانی در پایان با تاکید بر اینکه نهضت مسکن ملی قطعا یک بازار مصرف خوبی برای فولاد است، خاطرنشان کرد: بنابراین با وجود این طرح، تغییرات زیادی در بازار داخلی آهن و فولاد رخ نخواهد داد؛ چرا که در شرایط فعلی میزان تولید صنعت فولاد در کشور بسیار افزایش پیدا کرده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors