جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار بورس کالا 26 خرداد 1403 - 6 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اطلاعیه عرضه بورس کالا/ قیمت پایه شمش بلوم، ۱۰ درصد افزایش یافت

براساس اطلاعیه عرضه روز شنبه ( بیست و ششم خرداد ۱۴۰۳) شاهد عرضه ۱۳ محصول فولادی هستیم.

اطلاعیه عرضه بورس کالا/ قیمت پایه شمش بلوم، ۱۰ درصد افزایش یافت اخبار بورس کالا
به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا، امروز شنبه بیست و ششم خرداد ۱۴۰۳، ۲ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۲۵۸ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا عرضه می‌شوند.
در همین حال، ۴۰ هزار و ۹۰۰ تن شمش بلوم با قیمت ۲۵۷ هزار و ۷۴ ریال عرضه می‌شود. ضمن اینکه در حالی قیمت پایه این محصول رشد ۱۰٫۶ درصدی داشته است که حجم عرضه آن کاهش ۱۹ درصدی  را نسبت به هفته گذشته ثبت کرده است.
همچنین، ۱۱ هزار و ۵۰۶ تن میلگرد ساده صنعتی با قیمت پایه ۳۴۳ هزار و ۹۸۰ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت که نشان از رشد ۴٫۳ درصدی قیمت پایه این محصول دارد.
علاوه بر این، فروشندگان میلگرد آلیاژی، امروز ۵۳ هزار تن از این محصول را با قیمت پایه ۳۰۵ هزار و ۹۰۰ ریال عرضه خواهند کرد که نشان از افت ۱٫۳ درصدی قیمت پایه این محصول نسبت به هفته گذشته دارد.
در ادامه، میلگرد کلاف و تیرآهن هر کدام به ترتیب به میزان ۱۶ هزار و ۴۹ تن و ۶ هزار و ۴۸۷ تن عرضه خواهند داشت. ضمن اینکه قیمت پایه این ۲ محصول به ترتیب ۲۸۵ هزار و ۷۸۶ ریال و ۲۹۶ هزار و ۴۵۸ ریال خواهد بود.
در همین حال، ورق سرد خودرو به میزان یک‌هزار تن عرضه می‌شود. ضمن اینکه قیمت پایه این محصول ۳۷۱ هزار و ۷۵۶ ریال خواهد بود که نشان از ثبات قیمت پایه و کاهش ۲۳ درصدی حجم عرضه این محصول دارد.
همچنین، ۱۶ هزار تن ورق گالوانیزه خودرو با قیمت ۴۴۶ هزار و ۳۸۳ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت که از افت ۱٫۵ درصدی قیمت پایه این محصول حکایت دارد.
در همین حال، مشتریان می‌توانند ۵۰ هزار و ۱۶ تن ورق گرم را با همان قیمت پایه هفته گذشته یعنی با قیمت پایه ۳۱۵ هزار ریال در خریداری کنند.
علاوه بر این، فروشندگان سنگ آهن دانه بندی و سنگ آهن کلوخه، امروز به ترتیب ۳۲۰ هزار تن و ۲۰۰ هزار تن از این محصول را به ترتیب با قیمت های پایه ی ۱۳ هزار و ۷۴۲ ریال و ۶ هزار و ۷۳۰ ریال عرضه خواهند کرد.
در ادامه، کنسانتره سنگ آهن با افزایش ۴ درصدی حجم عرضه، امروز به میزان ۶۵۰ هزار و ۳۰۰ تن عرضه خواهد داشت. ضمن اینکه قیمت پایه این محصول  ۳۶ هزار و ۵۷۱ ریال خواهد بود که از افت ۱٫۱ درصدی قیمت این محصول حکایت دارد.
همچنین، ۷۲۴ هزار تن گندله سنگ آهن با قیمت ۵۱ هزار و ۱۳۶ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت که علاوه بر افزایش یک درصدی حجم عرضه، رشد ۱٫۷ درصدی قیمت پایه را نیز برای محصول شاهد هستیم.
در پایان، شاهد عرضه ۲۴۶ هزار تن آهن اسفنجی با قیمت پایه ۱۲۴ هزار و ۳۲۹ ریال خواهیم بود. ضمن اینکه این محصول رشد ۰٫۶ درصدی قیمت پایه را به ثبت رسانده است.
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors